Beantwoord

Abonnement wijzigen omlaag

• 21 februari 2012
  • 3 reacties
  • 10337 keer bekeken

Hallo,

Ik vroeg mij af wat de beperking zijn als ik mijn Personal Sim abonnement naar beneden wil bijstellen.

Bijvoorbeeld van 350 min/sms voor €47,50 p/m  naar 100 min/sms voor €30 p/m.

Kan dit in 1 keer? Of 1 bundel omlaag per maand?

Hoevaak kan dit?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Cornelis 21 februari 2012, 13:10

Beste facialcream,

Zoals u aangeeft kunt u inderdaad na 9 maanden naar beneden schakelen op het goedkoopste tarief in dezelfde groep van abonnementen.

U kunt indien u wenst uw klantnummer en mobiele nummer aan mij zenden via een privebericht en ik zal voor u kijken wanneer u abonnement verlengbaar is en de beste opties bekijken die samengaan met het door u gewenste abonnement.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste facialcream,

Het antwoord en informatie omtrent uw vraag vind u via onderstaande link:

Abonnement aanpassen

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Hallo,

Die had ik inderdaad gelezen. Als ik het goed begrijp kan ik dus een Samsung Galaxy S2 gratis nemen bij een duur abonnement en met de huidige aanbieding €25 p/m en als de aanbieding na 9 maanden is afgelopen dat ik dan overstap naar het goedkoopste abonnement. En dus een gratis Samsung Galaxy S2 heb bij het goedkoopste abonnement.

Dit lijkt mij te goed om waar te zijn. Maar is dit mogelijk? Of zie ik iets over het hoofd?

Reputatie 7
Badge +11
Beste facialcream,

Zoals u aangeeft kunt u inderdaad na 9 maanden naar beneden schakelen op het goedkoopste tarief in dezelfde groep van abonnementen.

U kunt indien u wenst uw klantnummer en mobiele nummer aan mij zenden via een privebericht en ik zal voor u kijken wanneer u abonnement verlengbaar is en de beste opties bekijken die samengaan met het door u gewenste abonnement.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer