Beantwoord

AlwaysOnScreen afbeelding in scherm gebrand

De afbeelding die ik heb ingesteld als always on screen is in mijn display gebrand. In elke app die ik gebruik zie ik licht op de achtergrond deze afbeelding. Heeft iemand anders hier ook last van? Ik heb mijn toestel nu net een half jaar..
icon

Beste antwoord door Justin_ 12 april 2017, 11:16

Justin_ schreef:

Hoi JvGompel, welkom op het forum! Vervelend dat het always on screen nu in je display gebrand staat 😞 Zoals hrh aangeeft, is dit natuurlijk niet de bedoeling.

Heb je de telefoon aangeschaft bij KPN? Dan raad ik je aan één van onze winkels binnen te stappen. Mijn collega's kunnen je toestel dan eventueel ter reparatie opsturen. Via www.kpn.com/winkel vind je de dichtstbijzijnde vestiging :)

Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, JvGompel. Betekent dit dat je inmiddels langs een KPN Winkel bent geweest? Daar ga ik van uit 🙂

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Gaat dit om een Samsung Galaxy telefoon gaat? Dan is het inderdaad het nadeel van een AMOLED scherm. Desondanks zijn de burn-in problemen zeldzaam. Ik meende dat het Always-On scherm verspringt om dit probleem te voorkomen. Deed ie dat bij jou niet? En heb je het scherm altijd op de hoogste helderheid staan? Dat vergroot het risico op een burn-in.

Dat gezegdhebbende; een burn-in hoort natuurlijk niet met zo'n duur toestel. Snel onder garantie laten repareren.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi JvGompel, welkom op het forum! Vervelend dat het always on screen nu in je display gebrand staat 😞 Zoals hrh aangeeft, is dit natuurlijk niet de bedoeling.

Heb je de telefoon aangeschaft bij KPN? Dan raad ik je aan één van onze winkels binnen te stappen. Mijn collega's kunnen je toestel dan eventueel ter reparatie opsturen. Via www.kpn.com/winkel vind je de dichtstbijzijnde vestiging 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Justin_ schreef:

Heb je de telefoon aangeschaft bij KPN? Dan raad ik je aan één van onze winkels binnen te stappen. Mijn collega's kunnen je toestel dan eventueel ter reparatie opsturen. Via www.kpn.com/winkel vind je de dichtstbijzijnde vestiging :)

Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, JvGompel. Betekent dit dat je inmiddels langs een KPN Winkel bent geweest? Daar ga ik van uit 🙂

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer