Beantwoord

Apps downloaden lukt niet met Microsoft Lumia 550

Ik heb een zakelijk abonnement bij KPN met een Microsoft Lumia 550.
Het lukt mij echter niet om apps te downloaden (geen enkele). Zodra ik de store open en bijvoorbeeld naar whatsapp zoek en daar op klik, kom ik wel op de pagina van whatsapp, maar er staat nergens een knop downloaden. Ook blijft het 'laad tekentje' continue laden, zonder dat er iets gebeurt.
We hebben 'm al een keer op fabrieksinstellingen gezet.
Wie o wie heeft tips?
icon

Beste antwoord door Cindy_ 30 november 2016, 11:04

Hallo Lotte, welkom op het forum.

Wanneer je een abonnement van je baas hebt, kan het zijn dat er afspraken gemaakt zijn over het downloaden van apps en dat het daardoor niet lukt. Hiervoor kan de telecombeheerder contact opnemen via een speciale ingang bij ons. Mijn collega's op het zakelijk forum kunnen je verder helpen wanneer je een abonnement voor ZZP'ers of MKB hebt.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Hallo Lotte, welkom op het forum.

Wanneer je een abonnement van je baas hebt, kan het zijn dat er afspraken gemaakt zijn over het downloaden van apps en dat het daardoor niet lukt. Hiervoor kan de telecombeheerder contact opnemen via een speciale ingang bij ons. Mijn collega's op het zakelijk forum kunnen je verder helpen wanneer je een abonnement voor ZZP'ers of MKB hebt.
Reputatie 7
Voor alle zekerheid: heb je je Lumia bij Microsoft aangemeld via een Microsoft-account? Zonder dat heb je geen toegang tot de Store.

Reageer