Beantwoord

Apps op SD kaart zetten

  • 22 October 2019
  • 2 reacties
  • 295 keer bekeken

Ik heb net een sd kaart aangeschaft als extra geheugen voor mijn Huawei Mate 20 lite.

Ik heb de stap: geheugen standaard locatie van intergeheugen veranderd naar sd kaart gevolgd.

Nu zou je inprincipe naar je apps kunnen gaan en dan naar geheugen van je app en daar voor wijzigen kiezen om je app naar je SD kaart te verplaatsen,toch? Ik zie bij mij geen wijzigen of iets dergelijks hoe moet ik nou dus apps verplaatsen?

Mvg,

Youri

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 October 2019, 14:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Y, welkom hier. 

Nee, dat kan alleen bij sommige apps maar dus niet bij alle apps. Je kunt zien of dit kan door in de instellingen > apps de app te openen en kijken of je die optie ziet. Helaas is dit al een tijdje geleden in Android aangepast, liep ik destijds ook tegenaan. Zelf heb ik toen foto's/videos en bestanden op de SD kaart geplaatst en uiteindelijk maar een toestel met meer opslag gekocht. 

Misschien dat iemand hier nog een gouden tip heeft. 

Reputatie 7
Badge +24

De tijd dat ik te weinig ruimte op mn foon had is al heel lang geleden. Maar ik doe er wel gelijk een sd kaart al ik een nieuwe foon heb. Nu zit er volgens mij 1 in van 25 gb ofzo. Maar idd: je foto's en video's moet je op de as kaart zetten.