Beantwoord

Batterij Nokia Lumia 1520 veel sneller leeg dan vlak na aanschaf

De batterij van dit toestel gaat slechts een 5 tot max 6 uur mee. Toen ik hem pas had wel twee dagen of langer. Hoe kan ik dit euvel verhelpen. Ik kan geen andere batterij kopen en er in zetten. Is niet zo simpel met dit toestel denk ik. Is dit misschien in de KPN shop te verhelpen. Kosten ?????????????

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Marcia_ 21 november 2016, 12:58

Leuk dat je je vraag hier stelt @flic, welkom! Batterijen hebben ook geen oneindige levensduur natuurlijk, dus het kan voorkomen dat deze het minder goed doet dan voorheen. In de KPN winkel doen we geen reparaties, wel kunnen we hem daar ter reparatie opsturen . Je kunt hem ook zelf opsturen. Qua kosten krijg je altijd een prijsopgave waarmee je akkoord moet gaan (of niet). Dan weet je hoeveel het kost. Ik weet dit zelf namelijk niet.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Leuk dat je je vraag hier stelt @flic, welkom! Batterijen hebben ook geen oneindige levensduur natuurlijk, dus het kan voorkomen dat deze het minder goed doet dan voorheen. In de KPN winkel doen we geen reparaties, wel kunnen we hem daar ter reparatie opsturen . Je kunt hem ook zelf opsturen. Qua kosten krijg je altijd een prijsopgave waarmee je akkoord moet gaan (of niet). Dan weet je hoeveel het kost. Ik weet dit zelf namelijk niet.

Reageer