bb abonnement

• 23 februari 2012
  • 4 reacties
  • 9295 keer bekeken

Ik heb sinds april 2011 een bb met abonnement, zou liever een iphone hebben, weet iemand of ik mijn abonnement om kan zetten naar een abonnement waarbij ik een iphone krijg?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste lovely,

Als u een 1-jarig contract met KPN heeft afgesloten in april 2011 kunt u binnenkort naar een abonnement met i-phone overschakelen.

Wanneer u een 2-jarig contract heeft afgesloten in april 2011 is het contractswijze niet mogelijk.

Indien u meer informatie wenst kunt u mij in een privebericht uw klantnummer en uw mobielnummer sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Helaas loopt mijn abonnement dan pas in april 2013 af. Is het wel mogelijk om mijn simkaart in een iphone te plaatsen? heb ik dan dezelfde mogelijkheden voor wat betreft bellen, sms-en en internetten?

Reputatie 7
Badge +11
Beste lovely,

Indien u bijvoorbeeld een i-phone 4s aanschaft bent u een micro simkaart nodig, en kunt u de huidige simkaart niet daarin plaatsen

Tevens heeft u nu waarschijnlijk een BB internet bundel op uw Blackberry mobiele telefoon.

Mag ik nogmaals voorstellen om mij via een privebericht de gegevens te sturen zodat wij het voor u voor elkaar kunnen maken indien u graag een i-phone wilt gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 7
Badge +11
Beste lovely,

We hebben geen verdere berichten van u ontvangen en sluit ik het huidige topic af.

Mocht u verdere vragen hebben kunt u een nieuw topic openen op het Forum.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer