beltegoed na opwaarderen op andere mobielnummer bijgeschreven

  • 10 januari 2012
  • 0 reacties
  • 9722 keer bekeken

Graag informatie over de aanpak/oplossing van het volgende probleem.

Er is online voor een bepaald bedrag opgewaardeerd. Zelfs na enkele dagen blijkt dat het opgewaardeerde bedrag niet aan het beltegoed door KPN is toegvoegd. Bij Klantenservice in een mobiel gesprek verwees men  naar de de KPN site Klantenservice Prepaid en om daar het speciale formulier in te vullen. Dit gedaan hebbende werd na 5 werkdagen het bedrag nog niet bijgeschreven  en ook geen SMS ontvangen zoals beloofd. KPN probeert de dienstverlening te verbeteren?????????????????

Na controle van het rekeningafschrift van de eigen bank, bleek dat men het opgewaardeerde bedratg op een ander mobielnummer had bijgeschreven.

Toen op advies van KPN medewerker een brief naar Klantenservice KPN Mobiel gestuurd met de melding van de vergissing van bijschrijven. Tevens werd het verzoek gedaan om of het bedrag op de eigen rekening terug te storten danwel de nodige correcties aan te brengen.

Het hele proces vanaf opwaarderen t/m heden duurt nu al srie weken.

Wie heeft een dergelijke ervaring met KPN ook al eens gehad en hoe is het opgelost? Graag informatie en bij voorbaat dank.

Th. v.H.


0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer