Beantwoord

Bestelling Apple Watch niet te vinden

  • 17 juni 2016
  • 8 reacties
  • 658 keer bekeken

Beste allemaal ik heb gisteren een Apple watch via de site besteld met een korting van €25, omdat ik uiteraard klant ben bij Kpn. Ik heb een ontvangstbevestiging gekregen per mail, met een ordernummer. Ik kan echter niet hierop inloggen, omdat hij de bestelling niet kan vinden. Er staat op de site voor 21.00 bestellen, morgen leveren. Dat gaat dus mooi niet door! Graag een reactie wat nu te doen!

* Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

icon

Beste antwoord door Erik_ 17 juni 2016, 17:00

Wat zonde dat het zo gelopen is, Etteke 😞 Normaliter bij het bestellen wordt een (kloppend) ordernummer gegenereerd zodat je de bestelling kunt volgen. Het duurt alleen wel een paar uur voordat de status in te zien is. Bij levering de volgende dag zou je dan ook uiterlijk de volgende ochtend dit moeten kunnen zien.

Soms gaat dit mis, zoals je gemerkt hebt. En als je dan ook nog de pech hebt dat je apparaat toch niet meer op voorraad is... Ik kan me voorstellen dat je dan kiest voor annuleren. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Kan een fout zijn bij KPN, maar wellicht is je bestelling gewoon verstuurd en ontvang je deze vandaag nog. Het is immers nog geen 17.00 uur.

annedijkstra2 schreef op 17 jun '16 om 11:30u
Kan een fout zijn bij KPN, maar wellicht is je bestelling gewoon verstuurd en ontvang je deze vandaag nog. Het is immers nog geen 17.00 uur.

 
Hoi Anne, die hoop had ik dus ook! Ik heb contact gehad met Kpn, en zij konden me vertellen dat ze deze bestellingen handmatig in het systeem moeten zetten. daardoor is er wel een ordernummer automatisch aangemaakt, maar dat is niet te checken via het oproepen van de status van de bestelling op internet. Ik baal er stevig van, want ik had hem toch echt wel vandaag willen ontvangen. Ik zou nu een mail gaan krijgen met een statuslink, maar die heb ik ook nog niet gezien. Niet echt netjes dit!

Groet

Reputatie 7
Badge +11

Etteke schreef op 17 jun '16 om 11:39u


annedijkstra2 schreef op 17 jun '16 om 11:30u

Kan een fout zijn bij KPN, maar wellicht is je bestelling gewoon verstuurd en ontvang je deze vandaag nog. Het is immers nog geen 17.00 uur.

 


Hoi Anne, die hoop had ik dus ook! Ik heb contact gehad met Kpn, en zij konden me vertellen dat ze deze bestellingen handmatig in het systeem moeten zetten. daardoor is er wel een ordernummer automatisch aangemaakt, maar dat is niet te checken via het oproepen van de status van de bestelling op internet. Ik baal er stevig van, want ik had hem toch echt wel vandaag willen ontvangen. Ik zou nu een mail gaan krijgen met een statuslink, maar die heb ik ook nog niet gezien. Niet echt netjes dit!

Groet

 


Jammer! Gewoon weer bellen hoor. Ik snap dat dat geen oplossing is, maar gewoon weer bellen is de enige optie.

annedijkstra2 schreef op 17 jun '16 om 11:41u
Etteke schreef op 17 jun '16 om 11:39uannedijkstra2 schreef op 17 jun '16 om 11:30uKan een fout zijn bij KPN, maar wellicht is je bestelling gewoon verstuurd en ontvang je deze vandaag nog. Het is immers nog geen 17.00 uur.

 Hoi Anne, die hoop had ik dus ook! Ik heb contact gehad met Kpn, en zij konden me vertellen dat ze deze bestellingen handmatig in het systeem moeten zetten. daardoor is er wel een ordernummer automatisch aangemaakt, maar dat is niet te checken via het oproepen van de status van de bestelling op internet. Ik baal er stevig van, want ik had hem toch echt wel vandaag willen ontvangen. Ik zou nu een mail gaan krijgen met een statuslink, maar die heb ik ook nog niet gezien. Niet echt netjes dit!

Groet

 Jammer! Gewoon weer bellen hoor. Ik snap dat dat geen oplossing is, maar gewoon weer bellen is de enige optie.

 
Tja, helaas wel!

Ik wacht het nog even af, en anders gaan we maar weer bellen ;-(

Groet

Reputatie 7
Badge +11

Etteke schreef op 17 jun '16 om 11:44u


annedijkstra2 schreef op 17 jun '16 om 11:41u


Etteke schreef op 17 jun '16 om 11:39u


annedijkstra2 schreef op 17 jun '16 om 11:30u

Kan een fout zijn bij KPN, maar wellicht is je bestelling gewoon verstuurd en ontvang je deze vandaag nog. Het is immers nog geen 17.00 uur.

 


Hoi Anne, die hoop had ik dus ook! Ik heb contact gehad met Kpn, en zij konden me vertellen dat ze deze bestellingen handmatig in het systeem moeten zetten. daardoor is er wel een ordernummer automatisch aangemaakt, maar dat is niet te checken via het oproepen van de status van de bestelling op internet. Ik baal er stevig van, want ik had hem toch echt wel vandaag willen ontvangen. Ik zou nu een mail gaan krijgen met een statuslink, maar die heb ik ook nog niet gezien. Niet echt netjes dit!

Groet

 


Jammer! Gewoon weer bellen hoor. Ik snap dat dat geen oplossing is, maar gewoon weer bellen is de enige optie.

 


Tja, helaas wel!

Ik wacht het nog even af, en anders gaan we maar weer bellen ;-(

Groet

 


Succes! Laat anders nog even weten als het gelukt is (: 

annedijkstra2 schreef op 17 jun '16 om 11:46u
Etteke schreef op 17 jun '16 om 11:44uannedijkstra2 schreef op 17 jun '16 om 11:41uEtteke schreef op 17 jun '16 om 11:39uannedijkstra2 schreef op 17 jun '16 om 11:30uKan een fout zijn bij KPN, maar wellicht is je bestelling gewoon verstuurd en ontvang je deze vandaag nog. Het is immers nog geen 17.00 uur.

 Hoi Anne, die hoop had ik dus ook! Ik heb contact gehad met Kpn, en zij konden me vertellen dat ze deze bestellingen handmatig in het systeem moeten zetten. daardoor is er wel een ordernummer automatisch aangemaakt, maar dat is niet te checken via het oproepen van de status van de bestelling op internet. Ik baal er stevig van, want ik had hem toch echt wel vandaag willen ontvangen. Ik zou nu een mail gaan krijgen met een statuslink, maar die heb ik ook nog niet gezien. Niet echt netjes dit!

Groet

 Jammer! Gewoon weer bellen hoor. Ik snap dat dat geen oplossing is, maar gewoon weer bellen is de enige optie.

 Tja, helaas wel!

Ik wacht het nog even af, en anders gaan we maar weer bellen ;-(

Groet

 Succes! Laat anders nog even weten als het gelukt is (: 

 
Zal ik doen;-)

Etteke schreef op 17 jun '16 om 11:47u
annedijkstra2 schreef op 17 jun '16 om 11:46uEtteke schreef op 17 jun '16 om 11:44uannedijkstra2 schreef op 17 jun '16 om 11:41uEtteke schreef op 17 jun '16 om 11:39uannedijkstra2 schreef op 17 jun '16 om 11:30uKan een fout zijn bij KPN, maar wellicht is je bestelling gewoon verstuurd en ontvang je deze vandaag nog. Het is immers nog geen 17.00 uur.

 Hoi Anne, die hoop had ik dus ook! Ik heb contact gehad met Kpn, en zij konden me vertellen dat ze deze bestellingen handmatig in het systeem moeten zetten. daardoor is er wel een ordernummer automatisch aangemaakt, maar dat is niet te checken via het oproepen van de status van de bestelling op internet. Ik baal er stevig van, want ik had hem toch echt wel vandaag willen ontvangen. Ik zou nu een mail gaan krijgen met een statuslink, maar die heb ik ook nog niet gezien. Niet echt netjes dit!

Groet

 Jammer! Gewoon weer bellen hoor. Ik snap dat dat geen oplossing is, maar gewoon weer bellen is de enige optie.

 Tja, helaas wel!

Ik wacht het nog even af, en anders gaan we maar weer bellen ;-(

Groet

 Succes! Laat anders nog even weten als het gelukt is (: 

 Zal ik doen;-)

 
Ik heb net een half uur met Kpn aan de lijn gehangen, nadat ik een mail kreeg dat het horloge voorlopig niet op voorraad is. Na een hoop doorverbinden en wachten op reacties van andere afdelingen heb ik de order geannuleerd. Niets dan lof voor de medewerker die ik aan de lijn had verder, maar het was een groot vraagteken wat deze actie betreft. Niemand wist van elkaar wat er nu moest gebeuren. Ik krijg mijn geld teruggestort. Dit kan dan helaas wel weer tot 7 dagen duren. Beetje jammer Kpn.....

Reputatie 7
Badge +27
Wat zonde dat het zo gelopen is, Etteke 😞 Normaliter bij het bestellen wordt een (kloppend) ordernummer gegenereerd zodat je de bestelling kunt volgen. Het duurt alleen wel een paar uur voordat de status in te zien is. Bij levering de volgende dag zou je dan ook uiterlijk de volgende ochtend dit moeten kunnen zien.

Soms gaat dit mis, zoals je gemerkt hebt. En als je dan ook nog de pech hebt dat je apparaat toch niet meer op voorraad is... Ik kan me voorstellen dat je dan kiest voor annuleren. 

Reageer