Blackberry update 10.3.2

Beste,

deze update is vanuit BlackBerry beschikbaar, wanneer komt deze beschikbaar voor KPN gebruikers?

Ik heb een BlackBerry Classic.

Groet Mathijs

19 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi Mathijs,

Welkom op het forum! Ik heb helaas geen antwoord op je vraag, dit is bij ons niet bekend. Heel jammer, want ik ben zelf ook Blackberry Classic bezitter en ik ben heel benieuwd naar de update! Vooral de verbetering van de camera, maakt me heel blij.. Zodra ik hem binnen heb, laat ik het je even weten. Dan zal jij hem ook binnen moeten krijgen!

Hi Marcia,

Bedankt voor de snelle reactie!

Het is afgelopen dinsdag officieel aangekondigd: http://blogs.blackberry.com/2015/06/blackberry-10-3-2-and-blackberry-blend-1-2-coming-to-all-blackberry-10-devices/

In Amerika is de update al verschenen maar in Europa lijkt het nog wat achter te lopen: http://crackberry.com/blackberry-1032-and-blend-12-will-be-available-all-blackberry-10-devices

Ik hoor graag wanneer je nieuws hebt!

Bij voorbaat dank.

Groet Mathijs

Reputatie 7
Badge +25
Had inderdaad die linkjes ook gezien. Vaak duurt het dan nog een aantal weken voordat het in Europa ook wordt uitgerold, dus we wachten ongeduldig af!

Heb je intern al iets voorbij zien komen?

Reputatie 7
Badge +25
Nee, helaas! Ik wacht ook nog steeds met smart.. 

we zijn een week verder, inmiddels al iets vernomen?

Reputatie 7
Badge +25
Nog niets! Toevallig heb ik wel net een tweede mail gestuurd, omdat ik de tip kreeg om een andere collega te proberen. Ik ga er vanuit dat ik vandaag of morgen een reactie krijg. Ik blijf ermee bezig!

goed bezig! Hopelijk levert dit wat op en weet je voor de volgende keer wie je moet hebben 🙂

Reputatie 7
Badge +25
Ongeduldig als ik ben, heb ik er nog een mail achteraan gestuurd, maar helaas: nog geen respons. Ik ben zo vrij, dus ik hoop dat ik na het weekend meer nieuws heb. Jij alvast een fijn weekend gewenst!

Ben benieuwd! nog reactie van je collega?

Reputatie 7
Badge +25
Goedemorgen Mathijs!

Toevallig heb ik net bericht gekregen. De collega wist mij te vertellen dat dit niet iets is wat KPN van Blackberry krijgt, maar dat het rechtstreeks vanuit Blackberry op de toestellen gepusht wordt. Er is dus ook geen datum bekend waarop we de update mogen verwachten. 😞

Als ik hem binnen heb, laat ik het je weten, al verwacht ik natuurlijk dat jij hem dan ook hebt!

Hi! Goed om te horen dat er geen vertraging in zit 🙂, ik ga Crackberry en N4BB (ook nu een app van, sinds gisteren ;-)) nog beter in de gaten houden. Bedankt voor al je moeite!!

Hi! Zojuist heb ik contact gehad met BlackBerry en zij geven aan dat het toch bij jullie ligt, als provider. Als gebruiker is het niet echt duidelijk nu..

Is er enig zich op wanneer de update komt?

Op het T-mobile forum zie ik het volgende:

4 dagen geleden

8 juli 2015, 14:53

Het goedkeuringsdocument voor de 10.3.2 update (Q10/Z10) is zojuist de deur uitgegaan. Je kunt deze dus in een week of twee verwachten!

Beste, ja wie dan ook....

Inmiddels is de update bijna 2 maanden beschikbaar en merk ik dat ndere providers zoals Tmobile deze wel uit hebben gerold.

Meermalen contact met BlackBerry leert dat de aanbieder de update tegen kan houden en dat de update ook in Nederland gewoon beschikbaar is.
Zelf heb ik nog nooit zo lang (bij KPN en vroeger HI) op updates voor mijn BlackBerry's hoeven wachten. Aangezien jullie de enige waren die constant in het aanbod van BlackBerry waren ook altijd gebleven. Echter is een duur van 2 maanden voor een update wel erg lang.

de laatste update had ik binnen een uur na de release binnen, het kan dus wel 🙂
Zou het zonde vinden om via een Tmobile sim deze uodate wel te krijgen want dat is ook een optie.

Kunnen jullie uidelijkheid verschaffen en nagaan waarom dit zo lang laat wachten?

Mijn Passport wil ook wat nieuws 🙂

Reputatie 7
Badge +25
Hallo Fox316,

Welkom op het forum. Ook ik wacht (ongeduldig inmiddels) af 😞, ik heb nog even navraag gedaan, maar het schijnt zo te zijn dat BlackBerry een update voor de BB10 toestellen on hold heeft gezet, omdat ze een probleem ontdekt hebben. Verdere informatie is nog niet bekend, helaas!

Hallo Marcia,

Dank voor je reactie.
Echter zit ik toch met een aantal punten.

- Waarom is de update nooit uitgerold bij KPN? Deze is 2 maanden geleden al door BlackBerry uitgerold. Andere providers, in zowel binnen als buitenland hebben deze al uitgerold.
- Als deze update inderdaad is gestaakt, waarom vindt er dan nog steeds bij diverse providers updates plaats naar nieuwere versies?

Men, in dit geval KPN en BlackBerry, wijst elkaar steeds aan als oorzaak van het niet ontvangen van de update. Daarnaast is er geen enkel bericht vanuit BlackBerry dat er geen update volgt, zeker niet wanneer er gewoon nieuwe updates blijven komen en nog steeds komen.

Wanneer ik een Tmobile sim plaats komt er gewoon een update binnen.
Als BlackBerry deze staakt moet dit ook niet kunnen lijkt mij.
Vanwaar deze extreme vertraging bij KPN? Dit is nooit zo erg geweest.
Vind het nogal raar dat ik via Tmobile wel de update kan ontvangen.
Reputatie 7
Badge +25
Als ik het antwoord zou weten, dan zou ik het je natuurlijk laten weten! Alleen meer dan dit weet ik ook niet helaas. Het blijft afwachten totdat we de update binnenkrijgen. Excuses voor het ongemak!

Reageer