Beantwoord

Cadeau voor u als KPN internetklant

• 24 juni 2012
  • 1 reactie
  • 13765 keer bekeken

L.s.,

Vandaag voor de tweede keer ontvang ik een mail met een blijde boodschap waar ik niets aan heb.

1250 HotSpots gratis te bereiken voor u als Internetklant.

Vervolgens kan je geen app downloaden omdat die voor de iPhone nog niet beschikbaar is.

Svp stuur die mail pas weg als de app wel bechikbaar is, dit wekt alleen maar irritatie op.

icon

Beste antwoord door ArjanEHV1983 24 juni 2012, 20:03

Beste wmuller,

Ik ben juist blij eens te vernemen dat het eindelijk eens in omgekeerde volgorde gebeurd. De meeste bedrijven maken namelijk eerst een iPhone app en dan pas een variant voor Android. Dit terwijl Android een veel grotere groep van gebruikers kent ;) 

Ondanks dat snap ik je frustratie wel hoor.... Ben hier zelf ook nog wel eens tegen aangelopen, enkel dan in omgekeerde versie.

Als het goed is kan je overigens bij KPN aangeven dat je dergelijke mailing niet wenste te ontvangen. Hoef je jezelf hier ook niet meer aan te irriteren ;).

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +4
Beste wmuller,

Ik ben juist blij eens te vernemen dat het eindelijk eens in omgekeerde volgorde gebeurd. De meeste bedrijven maken namelijk eerst een iPhone app en dan pas een variant voor Android. Dit terwijl Android een veel grotere groep van gebruikers kent ;) 

Ondanks dat snap ik je frustratie wel hoor.... Ben hier zelf ook nog wel eens tegen aangelopen, enkel dan in omgekeerde versie.

Als het goed is kan je overigens bij KPN aangeven dat je dergelijke mailing niet wenste te ontvangen. Hoef je jezelf hier ook niet meer aan te irriteren ;).

Reageer