Beantwoord

cashback

• 31 juli 2013
  • 15 reacties
  • 9405 keer bekeken

Ik kocht een lG 5 prepaid toestel met 50 euro cashback plus 20 euro beltegoed extra.

Wat blijkt bij het aanmelden mijn ean nummer staat er niet bij vermeld.

Klantenservice gebeld en die snapten het ook niet.

Mail gestuurd naar KPN geen voldoende antwoord.

Ben dus 70 euro duurder uit terwijl het toestel wel op de KPN site staat met deze vermelding.

Wat doen we daar aan?

icon

Beste antwoord door Cornelis 2 augustus 2013, 07:35

Beste greet,

Goed te horen dat de code er nu bij staat.

Dan hebben ze het inmiddels geregeld dat het nu kan. Je kunt dan ook nu de code invoeren.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste greet,

Welkom op het Forum.

Wanneer en waar heb je de LG5 prepaid besteld?  

De aanbieding kan ik niet terugvinden op KPN.com Er is overigens wel de aanbieding bij Hi van de LG Optimus L5-II met de cash-back aanbieding.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet.

Cornelis

Ik heb hem 29-07-2013 gekocht bij de Kijkshop in Gouda waar duidelijk bijstaat de gegevens van de cashback plus de 20 eur extra beltegoed.

Als je naar de site prepaidkorting.nl gaat zie je in het middn van deze site de LG Optimus 5 staan met de korting. klik je deze telefoon aan dan kom je op de site bij de KPN en moet je je gegevens invullen.

Bij het vakje zoek de juiste ean code op gaat het mis,want daar staat mijn code niet bij.

Ik werd hier niet blij van. 

Reputatie 7
Badge +3
Beste greet,

Kun je mij het mobiele nummer toesturen via een privébericht?

alvast dank.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

heeft u nog iets kunnen vinden met de gegevens?

Reputatie 7
Badge +3
Beste greet,

Ik heb het uitgezet en hoop je zo spoedig mogelijk een antwoord te kunnen geven.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Hallo Hr.Cornelissen,tot mijn verbazing staat de ean code er nu wel bij,moet ik wachten met het insturen tot het nummerbehoud geregeld is ?

Bedankt voor de moeite v.g. Greet de Vlaming

Reputatie 7
Badge +3
Beste greet,

Goed te horen dat de code er nu bij staat.

Dan hebben ze het inmiddels geregeld dat het nu kan. Je kunt dan ook nu de code invoeren.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Het formulier is inmiddels op de bus gedaan,erg fijn dat u het voor mij geregeld hebt,mijn dank daarvoor ,veel succes met dit forum en een prettige dag

Groeten Greet

Hallo. Ik heb hetzelfde probleem: vandaag (24 aug) een LG Optimus L5 (KPN prepaid) gekocht, maar de EAN-code wordt niet vermeld in het rijtje van codes op het formulier van prepaidkorting.nl. Wat is er aan de hand?

Het probleem was snel opgelost door de Hr: Cornelissen,ik heb nu de bevestiging gekregen dat de casback geaccepteer is en het bedrag wordt binnen 14 dagen gestort,

Het probleem is inmiddels opgelost. Opnieuw inloggen op prepaidkorting.nl liet de code wél zien.

Goedendag Forum

(ik kon alleen dit aanklikken om mijn vraag te stellen, zag nergens hoe ik een nieuw bericht kon plaatsen?Hoop dat het zo lukt.

Ik heb een Alcatel one touch M'Pop gekocht via de Kijkshop en daar staat op de doos dat ik in aanmerking kom

voor 20€ korting maar bij registratie van de site prepaidkorting.nl word gevraagd om de de EAN Code

en die staat er niet bij, als ik die wil invullen? Ik neem toch aan dat dat het artikelnummer bedoeld wordt wat op de

doos vermeld staat beginnend met nr 87-enz.

Alvast hartelijk dank voor uw antwoord.

Reputatie 7
Badge +12
De ean code is de code die op de achterkant van de doos meestal te vinden is en dan onder de streepjescode.

Oké, nu begrijp ik het,  met de EANCODE wordt  het Barcodenummer bedoeld, oftewel het streepjesnummer  onder de Barcode. Nooit geweten dat dat  de EANCODE werd genoemd.

Ik denk dat anderen, die zich dat mogelijk ook af vragen ook iets aan deze uitleg hebben.

In ieder geval hartelijk dank en inderdaad nu klopte het en kon ik verder met het invulllen van de andere vragen op het formulier.

Ik hoop dat het verders goed gaat want ik heb een beetje aan die sticker gepeuterd om hem los te krijgen, had niet goed gelezen dat ik hem uit de doos moest knippen, :$wat ik toch wel jammer vond want ik bewaar altijd alle gegevens in het doosje en die ziet er nu niet meer uit!

Verders ben ik erg blij met deze voordelige Alcatel one Touch M'Pop, alles werkt prima en het meest bijzonder vind ik de Ofline Radiofuntie! kan zelfs ook nog allerlei zenders opnemen om later weer terug te beuisteren!Werd niet aangegeven dus een extra verassing! 

vriendelijke groet ;Lara1247

Hallo,

Ik heb een Lg L5 2 Gekocht en op de cashback pagina, staat de juiste EAN code er niet tussen, ik heb hem inmiddels ingediend met een willekeurige code met de gedachte dat er nog een opmerking ingevoerd kon worden. 

Hoe kan dit worden opgelost?

Met vriendelijke groet,

Glenn

Reageer