contact leggen met klantenservice

• 9 oktober 2012
  • 5 reacties
  • 9684 keer bekeken

Hallo,

Ik ben op dit moment bijna klant van KPN (heb bestelling lopen) maar wil wel contact leggen via 0800-0105, maar kom via het keuzemenu niet verder omdat ik telkens mijn niet KPN mobiele nummer moet ingeven en dat pikt de automatische beantwoorder niet.

Wie heeft een oplossing?

groet Marco

5 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Beste Marcoss1968,

Via de volgende link vindt u informatie over de bereikbaarheid van onze Helpdesk.

www.kpn.com/altijdbereikbaar

Met vriendelijke groet,

Ivette

Reputatie 1
Badge +1
Beste Marco,

U kiest eerst voor optie 1 particulieren en daarna gelijk weer optie 1. Hierna zult u  de helpdesk aan de lijn krijgen.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Reputatie 1
Badge
Beste

Ik heb geen moeite om de Service Desk te bereiken wel met hun acties's of die ze juist niet doen.

2 weken terug heb ik een melding gemaakt dat mijn mobile abonnement niet aangepast is aan de nieuwe abonnements vorm Compleet.

vervolgens kreeg ik een reactie dat ik een KPN mobiel abonnement heb en geen toestellease en dus geen verdubbeling kreeg van belminuten en data bundel.

Vorige week heb ik een klacht hierover ingediend dat ik dit vreemd vind en niet echt duidelijk in de advertentie's van KPN wel te zien in de algemene voorwaarden overigens.

Afijn dit riekt een beetje naar misleiding vind ik,Heb hier ook niets meer over gehoord heb tegen KPN gezegd dat ik al jaren een tevreden Glasvezel klant ben en nu dus een compleet abonnement maar dat ik over deze gang van zaker erg teleurgesteld ben.

Kpn laat gewoon niets meer horen geen enkele reactie erg bedenkelijk vind ik dat.

mvg

Beste Ivette,

Dank voor je reactie, echter ik kom niet verder via 0800-0105 omdat ik geen KPN nummer heb.

Hoe kan ik dan contact leggen. Via mail gaat me te lang duren.

Ik wil namelijk een bestelling annuleren.

Kan jij dit voor mij regelen?

met vriendelijke groet,
Marco

Beste Thijs1,

Erg vervelend dat je deze ervaring hebt. KPN Compleet kan worden aangevraagd voor Mobiele abonnementen aangevraagd na 29-07-12 met toestel-lease of na 28-10-12 met Sim Only. (zie deze link: http://www.kpn.com/prive/compleet/wat-is-compleet.htm

Ik wil graag voor je nakijken of je hier aan voldoet. Zou je je 06-nummer via een privé-bericht kunnen sturen? Dan ga ik dat controleren.

Met vriendelijke groet,

Bart Jan.

Reageer