Contacten kopiëren naar simkaart

  • 25 April 2020
  • 5 reacties
  • 773 keer bekeken

Hoe kan ik mijn contacten van mijn oude telefoon Nokia (geen smartphone) op mijn simkaart krijgen?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

@DJbk zie de reacties in jouw andere topic klik hier

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @DJbk ,

Als het om een groot aantal contacten gaat, dan zou ik naar een telefoonwinkel toe stappen. Zij hebben een apparaatje om jouw contacten over te zetten van jouw oude telefoon naar jouw nieuwe telefoon/sim-kaartje.  Het kan zijn dat ze daar een kleine vergoeding voor vragen.  

Als je ergens (bij een echte telefoonwinkel) een nieuw toestel aanschaft, dan wordt deze service vaak gratis voor jou uitgevoerd. 

En anders wordt het handwerk. Dan ben je wel even een zondagmiddag zoet. 

 

Reputatie 7
Badge +28

OK @RBxx  ,

Jij hebt dat natuurlijk weer in de gaten. Scherp ! :thumbsup_tone2:

Dan plaats ik mijn reactie ook meteen daar. 

 

Reputatie 7
Badge +21

OK @RBxx  ,

Jij hebt dat natuurlijk weer in de gaten. Scherp ! :thumbsup_tone2:

 

Puur toeval :sunglasses: , ik was bezig met het andere topic en zag opeens dit topic 'verschijnen', net afgesplitst als eigen topic door een moderator. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @DJbk, volgens mij haal ik uit het andere topic al dat het gelukt is. Ik zal ze dan ook niet samenvoegen en laten voor wat het is. Mocht je nog weer vragen krijgen, dan zien we graag weer een topic verschijnen.