Beantwoord

Contacten overzetten

Vandaag de simkaart geplaats van mijn oude mobiel (+ abonnement) in mijn nieuwe smartphone (galaxy ace).

Maar geen idee hoe ik mijn contaten overzet !!

Ik heb geen internet abonnement maar weet nog niet goed wat ik moet uitzetten zodat ik nooit hoef te betalen voor internet.

Volgens de medewerker van de kpn shop was dat makkelijk maar ik kan niets vinden.

Hoor het graag.

Nieko

icon

Beste antwoord door Menno 20 maart 2012, 11:30

Hallo Nieko,

Als de telefoon uw oude SIM-kaart accepteert, kunt u via het menu de contacten overzetten van de SIM-kaart naar de telefoon. Via deze Link kunt u de handleiding downloaden in PDF formaat. Op bladzijde 66 staat vermeld hoe u dit kunt uitvoeren.

Het mobiele internet kunt u zelf uitzetten door in de mobiele instellingen een niet geldig APN toegangspunt in te stellen. Ik kan dit op afstand uitleggen maar wellicht kunt u hiervoor even langs de winkel zodat zij dit voor u kunnen instellen.

Met vriendelijke groet,

Menno

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Nieko,

Heeft het antwoord van Menno u geholpen en is het probleem opgelost?

Wij horen graag van u,

Cornelis

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Nieko,

Als de telefoon uw oude SIM-kaart accepteert, kunt u via het menu de contacten overzetten van de SIM-kaart naar de telefoon. Via deze Link kunt u de handleiding downloaden in PDF formaat. Op bladzijde 66 staat vermeld hoe u dit kunt uitvoeren.

Het mobiele internet kunt u zelf uitzetten door in de mobiele instellingen een niet geldig APN toegangspunt in te stellen. Ik kan dit op afstand uitleggen maar wellicht kunt u hiervoor even langs de winkel zodat zij dit voor u kunnen instellen.

Met vriendelijke groet,

Menno

Sorry voor de late reactie.

Maar het is opgelost.

Bedankt

Reageer