Beantwoord

contactgegevens

• 30 juni 2012
  • 4 reacties
  • 9444 keer bekeken

Ik heb net een gesprek gehad met KPN om te vragen waar ik mijn gegevens kan terug vinden nadat ik mij had aangemeld om mijn contactgegevens velig te stellen indien mijn telefoon wordt gestolen of is verloren,

het is een gotspe wat de KPN medewerker mij vertelde: moet ik maar mijn telefoon leverancier gaan bellen ( BlackBerry ) terwijl de KPN er prat op gaat met zijn goede service en op hun eigen site deze dienst aanbieden. Het wordt tijd dat KPN wordt overgenomen, zodat de service zeker niet slechter kan worden

icon

Beste antwoord door john1 19 juli 2012, 19:53

Beste Jemy, bedankt voor je betrokkenheid, het synchroniseren is gelukt M.vr.g John
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste john1,

Begrijp ik goed dat u zich heeft aangemeld voor Online Telefoonboek maar uw inloggegevens niet meer weet?

Met vriendelijke groet,

Jemy

Sorry voor het lange uitblijven van mijn antwoord op uw vraag.

Ik heb mijn BlacBerry via mijn KPN geprobeerd om de contacten te synchroniseren, ik heb met KPN gebeld waar ik dan mijn update kan terug vinden bij mijn KPN (de back-up) toen kreeg ik een antwoord dat ik dat maar zelf moest uitzoeken en andes r maar de helpdesk van BlackBerry moet bellen, dit antwoord was en is voor mij hoogst on acceptabel

M.vr.gr.

John van Marion

Reputatie 4
Badge +2
Beste John,

Is het synchroniseren van de contacten uiteindelijk nog gelukt?

Met vriendelijke groet,

Jemy

Beste Jemy, bedankt voor je betrokkenheid, het synchroniseren is gelukt M.vr.g John

Reageer