De Asus Padfone bij kpn??

• 19 augustus 2012
  • 2 reacties
  • 11010 keer bekeken

Ik ben al een tijd klant bij kpn. En sinds een jaar ben ik aan het wachten op de komst van de nieuwste telefone/ tablet van asus, de asus padfone. Hopend dat ik deze zou kunnen kopen. Nu heb ik alleen gelezen op tabletguid (http://www.tabletguide.nl/24515/providers-asus-padfone-niet-naar-nederland/) dat ze hem misschien niet in Nederland gaan verkopen. Omdat de telecomproviders er geen toekomst in zien.

Ik wil kpn en jullie klanten van kpn vragen om eens goed er over na te denken of we de padfone willen of niet. 

De gene die ook zo veel mogelijk heden zien in de asus padfone laat je stem horen. hopelijk zien ze dan in hoeveel vraag er werkelijk is naar de padfone.

Ik hoop dat ik dit jaar nog de padfone kan bestellen. 

Groeten,   Xvb201

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8
het is inderdaad een leuk concept, maar te dik en loeizwaar als je vergelijkt met andere tablets dan moeten ze eerst het gewicht wat trimmen, voor die prijs kun je makkelijk 2 losse apparaten kopen die draadloos samenwerken, de meeste data sync je of je werkt vanuit een cloud omgeving. daar ligt ook de kracht voor telecombedrijven als dienstverlener omdat zo veilig mogelijk te maken. 

Wat een slap antwoord, als ik graag een "te dik en loeizwaar" apparaat wil hebben, is dat mijn keuze. Daarnaast overtreft hij qua performance de verwachtingen dik en doet het losse toestel qua afmetingen en gewicht zeker niet onder aan de Iphone...

Het antwoordt waar deze klant naar zoekt is: "We willen apparte abbonementen verkopen voor tablets en telefoon, op twee abbonementen verdienen we meer dan op een abbonement waar je tablet en telefoon alletwee op kunnen draaien. Daarom zal dit apparaat pas op de markt komen als het concept aanslaat in azie en we er niet meer onderuit kunnen. Wacht dus gerust nog een jaar of 1,5 op de PadFone II, of bestel hem via ebay en neem een goedkoop sim-only abbonementje."

Reageer