Vraag

Decoder koppelen

  • 5 May 2019
  • 3 reacties
  • 1469 keer bekeken

Ik kan de KPNdecoder niet vinden om de ab van mijn LG C8 te koppelen Ook lees ik dat er nu voor de nieuwe Samsung modellen een app beschikbaar is KPN smart tv app daarmee kan je zonder decoder (en dus met 1ab) alles bedienen Uitrollen voor LG en snel graag Of zorg voor een ab die ik volledig kan gebruiken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Erik Enter . Wat jammer dat het nog niet wil lukken.
Ik neem aan dat je probeert basis functies zoals volume en aan en uit werkend te krijgen op de KPN afstandbediening zodat je je nieuwe tv kunt bedienen?
Via deze site komen de volgende suggesties. Als jij een vollediger modelnummer hebt, is het verstandig om die ook nog even te proberen.
Wat de app betreft hoop ik dat we snel toe zijn aan de andere merken. Maar daar is helaas nog niks over bekend.

KPN heeft geen codes voor 'vreemde' (niet van kpn) afst.bed. Dus van hieruit geen code om de LG afst.bed. te koppelen met de KPN decoder.

Heb je een lijst bij de LG dan kan je zoeken op Motorola (1963) of Arris. Dat zijn dezelfde codes.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je een oplossing hebt gevonden. Als je toch nog vragen hebt, stel ze gerust!