Beantwoord

Door KPN geleverde sim kaart past niet in de door KPN vandaag geleverde Samsung Galaxy S10 128GB, wat nu?

  • 24 April 2020
  • 5 reacties
  • 1428 keer bekeken

Door KPN geleverde sim kaart past niet in de door KPN vandaag  geleverde Samsung Galaxy S10 128GB, wat nu?

icon

Beste antwoord door RBxx 24 April 2020, 17:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Fred W , dat lijkt me sterk. Dan moet het wel een (heel) oude simkaart zijn. KPN verstrekt al lang een 3-in-1 simkaart, daar kan je de juiste afmeting uitdrukken (nanosim voor de S10).

  1. mini
  2. micro
  3. nano

Tenzij het nog een (heel) oude kaart is die niet kleiner gaat dan formaat 2.

In dat geval moet je een nieuwe simkaart aanvragen.

https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/aanvragen.htm

De simkaarten zijn op 3 formaten uit het kaartje te drukken:

standaard, micro en nano. Dat wordt 3 in 1 genoemd. Zie hier.

Als je eenmaal een te kleine eruit gedrukt hebt dan is er niets meer aan te doen. Behalve dan opnieuw eentje aanvragen.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Fred W, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik zie hierboven al meerdere antwoorden staan, de simkaart kan je in het juiste formaat uitdrukken. Deze past in elk toestel zo ongeveer! Wil je eens kijken of je hem nog kleiner kan maken, de S10 heeft namelijk ruimte voor een nano simkaart (de kleinste).

Reputatie 7
Badge +21

@Fred W, ik heb geen reactie meer gezien. Is jouw probleem met je simkaart inmiddels opgelost?

Reageer