Beantwoord

Doorschakeling naar voicemail

• 31 januari 2015
  • 2 reacties
  • 834 keer bekeken

Geachte meneer, mevrouw,

Mijn oom heeft een probleem met zijn Nokia toestel. Als hij gebeld wordt dan gaat de telefoon twee keer over en schakelt hem door naar voice mail. Dit is erg lastig voor zijn werk en graag zou hij dit anders ingesteld willen hebben. Heeft u hiervoor een oplossing? 

Met vriendelijke groet,

Arne Lont

icon

Beste antwoord door Cindy_ 3 februari 2015, 10:10

Beste Arne, 

Welkom op het KPN Forum! Ik kan me voorstellen dat dat wel heel kort is om het toestel op te nemen. Via deze link kun je het toestel selecteren en vind je toestelondersteuning. Ik hoop dat jullie er zo uitkomen. Mocht dit niet lukken, dan raad ik je oom aan om even langs de winkel te gaan, om hier de instellingen na te lopen. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Beste Arne, 

Welkom op het KPN Forum! Ik kan me voorstellen dat dat wel heel kort is om het toestel op te nemen. Via deze link kun je het toestel selecteren en vind je toestelondersteuning. Ik hoop dat jullie er zo uitkomen. Mocht dit niet lukken, dan raad ik je oom aan om even langs de winkel te gaan, om hier de instellingen na te lopen. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Reputatie 7
Ik had hier ook net een onderwerp op gestart, zie hier, maar vindt net deze.

Ik heb inmiddels doorgezocht en het antwoord is bedroevend. Het duurt 20 seconden voordat de beller doorgaat naar voicemail en dat kan niet veranderd worden.

Wil je dus meer tijd om de telefoon aan te nemen kun je alleen de voicemail uitzetten: 12339

Weer aanzetten gaat overigens met 12331.

Reageer