Beantwoord

Doorschakelingen maken op Nokia Lumia 520

• 31 december 2015
  • 1 reactie
  • 421 keer bekeken

Mijn vrouw heeft een Windows Phone van haar werk (Nokia Luna 520).
Zij is 's woensdag thuis maar haar telefoon gaat wel de hele dag. Dit komt mede doordat erop haar werk geen gebruik meer gemaakt wordt van vaste telefoons maar alleen maar mobiel.
Alle belletjes naar haar vaste nummer, ontvangt ze op haar mobiel.

De vraag nu is of het in te stellen is (bij voorkeur met zo weinig mogelijk handelingen) dat alle telefoontjes door worden geschakeld naar haar afdeling maar dat een paar nummers haar wel kunnen bereiken (o.a. haar collega en bazen)??
De IT-afdeling van haar werk wist hier niet zo een antwoord op maar ik kan me toch niet voorstellen met de huidige techniek dat dit niet is in te stellen?

Het enige waar ik mee kan komen is haar telefoon die dag uitzetten/ doorschakelen en een extra mobiel nemen met een ander nummer voor de noodgevallen .... maar 2 telefoons is ook weer zo omslachtig!

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Admin: titel verduidelijkt ivm vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marcia_ 3 januari 2016, 11:25

Welkom !

Begrijp ik goed dat ze alleen een mobiele telefoon heeft, maar dat als mensen naar 'haar' vaste nummer bellen, dat ze bij haar mobiele telefoon uitkomen? Je kunt niet instellen dat klant A bij het bellen naar het vaste nummer wordt doorgeschakeld de afdeling en als collega B belt, dat die dan wordt doorgeschakeld naar de mobiele telefoon. Het is echt alles of niets. 

Wat ze wel zou kunnen doen, is alle telefoontjes doorschakelen naar de afdeling en tegen de collega's en bazen zeggen dat ze haar op het mobiele telefoonnummer moeten bellen. Dan komen ze wel rechtstreeks bij haar uit. Kan je hier iets mee?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom !

Begrijp ik goed dat ze alleen een mobiele telefoon heeft, maar dat als mensen naar 'haar' vaste nummer bellen, dat ze bij haar mobiele telefoon uitkomen? Je kunt niet instellen dat klant A bij het bellen naar het vaste nummer wordt doorgeschakeld de afdeling en als collega B belt, dat die dan wordt doorgeschakeld naar de mobiele telefoon. Het is echt alles of niets. 

Wat ze wel zou kunnen doen, is alle telefoontjes doorschakelen naar de afdeling en tegen de collega's en bazen zeggen dat ze haar op het mobiele telefoonnummer moeten bellen. Dan komen ze wel rechtstreeks bij haar uit. Kan je hier iets mee?

Reageer