Beantwoord

duo simkaart

• 13 januari 2014
  • 1 reactie
  • 4455 keer bekeken

Geachte dames en heren,

ik heb een handy voor normaal gebruik en een 2de handy in de auto. Dat werkt niet zoals verwacht.

Binnekomende berichten komen op mijn normale handy, waarna dan na een paar keer rinkelen de Voicemail het gesprek wil opnemen. De Auto-handy reageert helemaal niet. ik krijg in de auto dus geen telefoon binnen. Bellen in de auto gaat wel. Wat moet ik hiervoor instellen? Of wat moet hiervoor geregeld worden? Ik zou het onpraktisch vinden mijn normale handy uit te moeten schakelen. Liever zie ik het gebruik dat ik op beide handy's kan werken zonder dat de ene prioriteit heeft boeven de andere.

Wie kan mij daar helpen?

icon

Beste antwoord door Shugosha 14 januari 2014, 09:22

Bij de duokaart kan 1 van de apparaten tegelijk worden gebruikt. Als er geschakeld dient te worden tussen de apparaten dan zal eerst de actieve uitgezet moeten worden om vervolgens de andere aan te zetten.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Bij de duokaart kan 1 van de apparaten tegelijk worden gebruikt. Als er geschakeld dient te worden tussen de apparaten dan zal eerst de actieve uitgezet moeten worden om vervolgens de andere aan te zetten.

Reageer