Beantwoord

e-mail blackberry

• 8 juli 2012
  • 3 reacties
  • 9480 keer bekeken

hallo,

ik heb een Blackberry Bold 9700 met 6.0 software. ik heb mijn wachtwoord van gmail gewijzigd via de computer waarna ik dit ook op mijn blackberry moest doen. dit probeerde ik via installatie en dan E-mail-a... maar op dit punt kan ik niet verder, ik kan het niet "aanklikken" zoals ik het daar bij bluetooth en wi-fi etc. wel kan. kan iemand mij helpen? hoe verander ik mijn gmail wachtwoord? of hoe zorg ik dat ik weer bij mijn e-mail instellingen kan?

icon

Beste antwoord door Menno 9 juli 2012, 12:32

Hallo Joram,

Vervelend dat we hiermee niet verder komen. Dit is volgens mij wel de wijze waarop dit geinstalleerd moet worden. Heb je ook al op de Blackberry site zelf gekeken? Op de door mij meegestuurde pagina staat onderaan nog een link waarnaar wordt verwezen als je meer informatie wilt. Als je in de buurt woont van een winkel, zou ik je willen aanraden hier eens langs te gaan. Wellicht dat zij je hiermee verder kunnen helpen.

Groeten,

Menno

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste joram,

Ik heb voor je gezocht hoe je dit kunt wijzigen en deze link gevonden. Wil je laten weten of dit je verder heeft geholpen?

Met vriendelijke groet,

Menno

beste menno,

ten eerste bedankt voor het antwoorden,

dit is wat ik ook gevonden had alleen is het probleem dat ik niet verder kom bij stap 2.

--

1. Ga naar het startscherm van je BlackBerry
  2. Selecteer het pictogram waarmee je je e-mail instelt (dit kan Setup (Instellen), Setup Wizard (Wizard instellen), Email Setup (E-mail instellen), BlackBerry Set-up(BlackBerry instellen), E-mail settings (E-mailinstellingen) of Personal Email Set-up(Persoonlijke e-mail instellen) worden genoemd)
  3. Volg de instructies voor instellen die op je apparaat aanwezig zijn)
--

omdat ik het knopje in het menu installatie niet kan "aanklikken" terwijl ik dit wel kan met de andere keuzes in dit menu zoals o.a. bluetooth, wi-fi, blackberry messenger, instant messaging, etc.

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Joram,

Vervelend dat we hiermee niet verder komen. Dit is volgens mij wel de wijze waarop dit geinstalleerd moet worden. Heb je ook al op de Blackberry site zelf gekeken? Op de door mij meegestuurde pagina staat onderaan nog een link waarnaar wordt verwezen als je meer informatie wilt. Als je in de buurt woont van een winkel, zou ik je willen aanraden hier eens langs te gaan. Wellicht dat zij je hiermee verder kunnen helpen.

Groeten,

Menno

Reageer