Beantwoord

E-mail over vervanging simkaart, klopt dit?

  • 15 May 2021
  • 4 reacties
  • 1256 keer bekeken

ik krijg een mail dat ik een nieuwe simkaart aan moet vragen klopt dit

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 16 May 2021, 21:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

ik wil een reactie van u

Reputatie 7
Badge +24

Er zijn diverse mensen die een sms hebben gekregen hier over. Die heeft u niet gehad?

Bijvoorbeeld:

https://forum.kpn.com/storings-en-phishingsmeldingen-25/sms-over-vervangen-simkaart-phishing-539997

KPN medewerker @Erik_ verteld hier dat het klopt.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ik ben geen zotje,

We zijn inderdaad simkaarten aan het vervangen en informeren klanten daarover per mail en sms :slight_smile:

 

Hieronder de link naar de pagina waar je gratis een vervangende simkaart kunt aanvragen : 

Meer informatie over het omruilen en het aanvragen van de nieuwe simkaart kan via https://www.kpn.com/vervangjesimkaart (staat ook in de mails en smsjes). Daar staat ook een FAQ die ik hieronder nog even plaats.

 

Veelgestelde Vragen:


Houd ik hetzelfde telefoonnummer?

Ja. Er gebeurt niets met je telefoonnummers , appjes, sms'jes of voicemails. Je behoudt hetzelfde telefoonnummer en je blijft hetzelfde betalen.

Is de simkaart die ik nu heb niet meer veilig?

Je simkaart krijgt geen nieuwe beveiligingsupdates meer. Daarom is het belangrijk dat je een nieuwe simkaart aanvraagt. Zo ben je verzekerd van de laatste updates.

Ik bel alleen met mijn toestel en ik heb ook geen smartphone, heb ik dan wel een nieuwe simkaart nodig?

Ja, ook dan is het belangrijk dat je een nieuwe simkaart aanvraagt. Dit zorgt voor een goede kwaliteit. En de nieuwe simkaart heeft de laatste veiligheidsupdates.

Waarom heb ik met een nieuwe simkaart beter bereik in het buitenland?

Met de nieuwe KPN simkaart kan je met meer aanbieders verbinding maken dan met je oude simkaart. Zo heb je altijd het beste signaal.

Kan ik de nieuwe simkaart ook via MijnKPN bestellen?

Mobiel abonnement:
Ja dat kan. Je moet een normale simkaart aanvragen. Kies voor de KPN Postpaid NFC SIM-kaart Prive.

Prepaid:
Voor prepaid is dat niet mogelijk. Bestel gratis je nieuwe Prepaid simkaart via de 'Bestel gratis een nieuwe simkaart' knop op deze pagina.

Past de simkaart in mijn toestel?

Ja, je krijgt een 3-in-1 simkaart. Je drukt heel makkelijk het juiste formaat uit het plastic. Past altijd!

3-in-1 simkaart

Reputatie 7
Badge +20

Is het inmiddels gelukt met het omruilen @ik ben geen zotje? Hoor het graag!