Beantwoord

EAN code bij Nokia Lumia 520 actie niet juist

• 3 januari 2014
  • 13 reacties
  • 3794 keer bekeken

Hallo,

Na aanschaf van twee Nokia Lumia 520 toestellen wilde ik gebruik maken van de cashback en pre-paid actie. Echter de twee vermelde EAN codes zijn niet de juiste.

Graag zou ik dit snel opgelost zien, je moet namelijk al erg veel moeite doen om je centjes terug te krijgen, en er is niemand telefonisch bereikbaar over dit onderwerp.

Alvast mijn dank.

Daddel.

icon

Beste antwoord door Menno 6 januari 2014, 10:01

Beste Daddel, 

ik ben direct na je privé-bericht hier druk mee bezig geweest. Inmiddels is de betreffende ean code alsnog op de site gezet. Je kunt nu dus het formulier invullen. Mocht je nog verdere vragen hebben dan hoor ik het graag. Veel plezier met de toestellen!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Daddel, 

zou je in een privé-bericht willen aangeven waar je de toestellen hebt aangeschaft en wat in jouw geval de EAN codes zijn? Alvast bedankt!

Ik moet zeggen dat ik het vreemd vind dat je zo veel moeite moet doen om je centjes te krijgen.

Ik moet nu afwachten of er iemand hogerop in de organisatie zo goed is een juiste code in het formulier te zetten zodat ik het kan invullen, uitprinten, een stuk van de verpakking kan afknippen en één en ander fysiek in een envelop op de post kan doen!

Als je een digibeet bent laat je het er vast bij zitten.

Ik vraag mij af welk percentage van de mensen denkt, "laat maar zitten die paar tientjes".

Gelukkig kon de gratis extra cover van Nokia wel digitaal geregeld worden, en krijg ik die in slechts vier weken thuis..............

Daddel.

Reputatie 5
Badge +6
Beste Daddel, 

ik ben direct na je privé-bericht hier druk mee bezig geweest. Inmiddels is de betreffende ean code alsnog op de site gezet. Je kunt nu dus het formulier invullen. Mocht je nog verdere vragen hebben dan hoor ik het graag. Veel plezier met de toestellen!

Mijn dank is groot!

De code staat er inderdaad.

Één vraagje nog, ik kan kennelijk maar voor één toestel aan de actie meedoen?

Het betreft twee toestellen, waarvan één voor mijn vrouw.

Beide staan wel op één bon.

Ik ging er gevoeglijk van uit dat ik ik voor beide mee kon doen.

Groet,

Richard.

Reputatie 5
Badge +6
Graag gedaan!:)  

De actie is per toestel i.c.m. een prepaid pakket. Ik denk dat je het beste voor beide aansluitingen/toestellen een formulier kunt invullen. Daarna deze uitprinten en samen dan in 1 postpakket met de bon én de uitgeknipte streepjescode van de verpakking van beide toestellen opsturen. 

Nogmaals dank,

Ik ga direct aan de slag.

Met vriendelijke groet,

Daddel.

Reputatie 5
Badge +6
Beste Daddel,

Ik begrijp inmiddels uit een ander bericht dat je hebt geplaatst dat er is aangegeven dat er toch een beperking van toepassing is. 

Zou je mij in een prvé-bericht het nummer willen toesturen waarvan het tegoed nog niet is bijgeschreven? Ik zal dit voor je dan in orde maken. 

Hi,

Helaas heb ik hetzelfde probleem. Op dit moment staat mijn ean code er nog niet tussen op prepaidkorting.nl. Kan iemand mij hierover een bericht sturen zodat dit in orde wordt gemaakt?

Veel dank alvast.

Irene

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Irene

Ik heb je gegevens inmiddels via een privé-bericht ontvangen en zal dit verder voor je oppakken. Op het moment dat ik een terugkoppeling heb ontvangen laat ik je dit weten!

Dankjewel Menno!

Hi Menno,

Dank voor je bericht. Heb jij enig idee hoe lang dit zal duren?

Ik wil op tijd alles invullen voor de actie. Dank alvast.

Irene

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Irene,

als het goed is zou dit inmiddels moeten zijn gecorrigeerd. Mocht je nog tegen problemen aanlopen dan verneem ik het graag!

Klopt, dankjewel!

Reageer