Beantwoord

En hoe staat dat met Black Phone ??

• 31 maart 2016
  • 1 reactie
  • 658 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Als maar rond op Internet ( bijv. op Tweakers ook enz.. ) prijzen overal te zien ze zijn dan zijn ze bekend dus ...

Maar is het niet bedoeling mee dan dat wij gewone stervelingen ook die Black Phone zullen kunnen kopen, ....oof slechts zakelijke sector  😞 ......:@ kan en mag dat ??

Bekend is dat Black Phone 2 voor zakelijke sector bestemd is, maar is het dan zo de bedoeling met Black Phone-1 ook ??

Wat onze KPN weet van ?? ....a.u.b. ??

Black Phone.png

P.S. Duurste bij KPN-zakelijk abonnement ???

Een gevonden citaat !

*Alleen bij het duurste zakelijk abonnement van KPN is de telefoon gratis. Bij goedkopere abonnementen zul je ervoor moeten bijbetalen, tot wel 355 euro. Dat is een beste prijs voor zo'n toestel.

Klopt dat .........?? :(

* Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Justin_ 4 april 2016, 19:20

Hoi , goede vraag! De eerste Black Phone was alleen beschikbaar bij zakelijke mobiele abonnementen. Hoewel ik momenteel nog niets concreets kan zeggen over de Black Phone 2, heb ik sterk het vermoeden dat deze telefoon bij KPN ook alleen aangeschaft kan worden in combinatie met een zakelijk abonnement. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , goede vraag! De eerste Black Phone was alleen beschikbaar bij zakelijke mobiele abonnementen. Hoewel ik momenteel nog niets concreets kan zeggen over de Black Phone 2, heb ik sterk het vermoeden dat deze telefoon bij KPN ook alleen aangeschaft kan worden in combinatie met een zakelijk abonnement. 

Reageer