Beantwoord

extreme lange wachttijd!!

  • 29 november 2012
  • 2 reacties
  • 9543 keer bekeken

Op 1 november mijn abonnement verlengd, en wacht nog steed op mijn telefoon.

 ik vind 10 werkdagen nog net gaan, het zijn er intussen 20!!!!

icon

Beste antwoord door Afra 4 december 2012, 10:21

Beste sniekersron,

ik kreeg bericht van je, dat je je toestel inmiddels ontvangen hebt.

Ik wens je er heel veel plezier mee.

Met vriendelijke groet,

Afra

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste sniekersron,

wat voor toestel heb je precies besteld?

Heb je voor mij in een privébericht, je mobiele nummer, postcode/huisnummer, ordernummer en je naam zoals bekend op het contract.

Na ontvangst zal ik e.e.a. voor je uitzoeken.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 5
Badge +2
Beste sniekersron,

ik kreeg bericht van je, dat je je toestel inmiddels ontvangen hebt.

Ik wens je er heel veel plezier mee.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer