Beantwoord

Facebook profiel bekijken van overleden familielid

deze persoon is bijna 7 jaar overleden en zijn papa zou graag zijn profiel op facebook kunnen bekijken wat zijn vrienden nog allemaal plaatsen erop . ik zelf kan op zijn profiel doordat ik bevriend was met jonas maar zijn papa niet en dat vind hij heel jammer .

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door huistijger 29 september 2018, 13:35

Hallo @arnouw nancy
Altijd hele nare dingen en begrijpelijk dat je dat wilt.
Dit zegt de helpfunctie van Facebook:

---
Als een account de herdenkingsstatus heeft gekregen, blijft de inhoud die de persoon heeft gedeeld (bijvoorbeeld foto's en berichten), op Facebook staan en is deze zichtbaar voor de doelgroep waarmee de persoon de inhoud heeft gedeeld.
In uitzonderlijke gevallen overwegen we verzoeken om aanvullende accountgegevens of -inhoud. Er wordt je gevraagd om bewijs te leveren dat je een gemachtigde vertegenwoordiger bent (bijvoorbeeld een familielid) en om een gerechtelijk bevel. Onthoud dat het versturen van een verzoek of het invullen van de vereiste documenten niet garandeert dat we je de inhoud van het account van de overleden persoon kunnen overhandigen. Daarnaast geven we het account van de overleden persoon de herdenkingsstatus wanneer we je verzoek ontvangen.
Als je ons een verzoek wilt sturen, Klik hier neem je contact met ons op.
----

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge
....
Reputatie 7
Badge +17
Hallo @arnouw nancy
Altijd hele nare dingen en begrijpelijk dat je dat wilt.
Dit zegt de helpfunctie van Facebook:

---
Als een account de herdenkingsstatus heeft gekregen, blijft de inhoud die de persoon heeft gedeeld (bijvoorbeeld foto's en berichten), op Facebook staan en is deze zichtbaar voor de doelgroep waarmee de persoon de inhoud heeft gedeeld.
In uitzonderlijke gevallen overwegen we verzoeken om aanvullende accountgegevens of -inhoud. Er wordt je gevraagd om bewijs te leveren dat je een gemachtigde vertegenwoordiger bent (bijvoorbeeld een familielid) en om een gerechtelijk bevel. Onthoud dat het versturen van een verzoek of het invullen van de vereiste documenten niet garandeert dat we je de inhoud van het account van de overleden persoon kunnen overhandigen. Daarnaast geven we het account van de overleden persoon de herdenkingsstatus wanneer we je verzoek ontvangen.
Als je ons een verzoek wilt sturen, Klik hier neem je contact met ons op.
----
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @arnouw nancy, welkom op ons forum.

Begrijpelijke vraag. Op Facebook staan vaak nog waardevolle momenten en herinnering die je zo nu en dan nog zou willen bekijken. Ik lees dat huistijger al ontzettend behulpzaam is geweest en goede informatie heeft gevonden. Hopelijk helpt dit je op weg om ervoor te zorgen dat zijn papa zijn profiel kan bekijken. Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, laat je het dan weten? We kijken dan graag wat we voor je kunnen betekenen.
Hey,
Ik vind het zo jammer dat het niet zal lukken, de enige die een vriendschapsverzoek kan sturen naar de papa van de overleden zoon is juist Facebook zelf. De papa zelf is zwaar nierpasient en dat ging hem nog gelukkig maken te kunnen volgen wat zijn vrienden op Jonas zijn pagina plaatsen en hoe zeer ze hem nog missen , maar helaas iemand zo jong verliezen in het verkeer doet veel,pijn.
Reputatie 7
Badge +17
Facebook is nu eenmaal niet de behulpzaamste instantie en ook heel moeilijk te bereiken.
Je kunt nog eens in de helpfunctie gaan zoeken, helaas kunnen we hier weinig meer voor je in betekenen hoe graag we ook zouden willen.

Reputatie 7
Badge +15
Wat jammer arnouw nancy 😞 Ik kan mij wel voorstellen dat die wens er is, en dan heb ik het niet alleen over zijn vader. Je zou toch denken dat dit soort situaties over de wereld voorkomen? Ik weet dat iedereen die Facebook heeft tegenwoordig iemand kan selecteren die voor het Facebook account zorgt wanneer iemand iets overkomt. Misschien dat hij dit ook ooit heeft gedaan? Je zou daarvoor wat vrienden kunnen benaderen. Die persoon zou het verzoek van zijn vader misschien kunnen accepteren. Hopelijk heb je hier meer succes mee.

Reageer