Beantwoord

Fairphone niet te vinden in shop

• 12 september 2017
  • 3 reacties
  • 657 keer bekeken

Vanwege persoonlijke overtuigingen waarmee ik jullie niet wil lastig vallen, zou ik graag de fairphone als nieuw toestel willen bij mijn contractverlenging. Op de site van fairphone zelf staat KPN aangegeven als reseller van deze toestellen, helaas kan ik nergens in de shop een eerlijkere telefoon vinden. Heb ik iets over het hoofd gezien?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jiske_ 14 september 2017, 11:11

Welkom op het forum @Mattchless, je kan hem inderdaad bij een derde partij bestellen met een KPN abonnement. Afhankelijk van welke telefoon je wilt kan je hem ook los kopen en bij KPN alleen een simkaart abonnement nemen. Heb je zo voldoende informatie?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Nee, je hebt niks over 't hoofd gezien. KPN heeft indertijd de eerste Fairphone verkocht, maar heeft ze momenteel niet in het assortiment. Er is weinig vraag naar dit merk, dus voor KPN, die alleen i.c.m. KPN-abonnementen bij KPN verkocht kan worden, momenteel geen reden deze in te kopen.
Wsl vanwege de initiƫle verkoop staat KPN daar op de site vermeld.

Bij Belsimpel kun je een Fairphone aanschaffen (black is niet meer leverbaar) i.c.m. verlengen van je KPN-abonnement. Of een nieuw abonnement.
https://www.belsimpel.nl/telefoon/fairphone
Badge +5
Welkom op het forum @Mattchless, je kan hem inderdaad bij een derde partij bestellen met een KPN abonnement. Afhankelijk van welke telefoon je wilt kan je hem ook los kopen en bij KPN alleen een simkaart abonnement nemen. Heb je zo voldoende informatie?
Dank. Blijkbaar dusdanig gewend aan het direct bestellen bij de provider dat derde partij niet eens in mij opkwam.

Reageer