Beantwoord

Foto's

  • 31 January 2019
  • 4 reacties
  • 2490 keer bekeken

hoe kan ik fotos terug vinden na reset telefoon. Uit januarie2014 zijn die opgeslagen bij kpn?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 February 2019, 16:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @zwarte piet. Welkom op het forum. Als je foto's na een reset verdwenen wordt het erg lastig om dit te herstellen. Er wordt geen back-up gemaakt door KPN. Als je een Android toestel hebt kan je het wellicht terughalen via Google Photo's, als je daar gebruik van maakte. Voor een Apple toestel kan je misschien via iCloud deze foto's weer opvragen. Mocht dit niet lukken dan is dit helaas niet meer te herstellen. Laat je mij weten of het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. . Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Ik heb een update gehad en als ik nu foto's bewerk is de onbewerkte foto weg. Die wil ik ook behouden. Hoe kan ik dat instellen. 

(Voorheen bleef die behouden).

Zit ook niet in de prullebak. 

 

@Ruby Nelis 

Op de computer maakte ik eerst een kopie v.d. foto en bewerkte vervolgens de kopie. Zo bleef het origineel ook behouden.

Inmiddels doe ik niets meer met foto's. Digitaal zijn ze (bij mij althans) nóg vergankelijker dan afgedrukte.