Fout In het contract

  • 13 februari 2012
  • 3 reacties
  • 9819 keer bekeken

Der is een foutgemaakt in het contract.

In plaats van Mvr. Staat er Dhr.

En de achternaam is fout ingevoerd.

Ben langs de Kpn winkel geweest. Die konden niks veranderen ik moest klantenservice bellen.

Ik heb klantenservice gebeld die vertelde me dat ik een brief moest schrijven met copy van contract moest opsturen. Of kon mailen. ( Nou een e-mail adres kon ik nergens vinden op de site)

Dus nu een brief schrijven , copy maken van het contract in een envelop en langs een brievenbus 🙂.

En hopen dat ik snel antwoordt krijg !!

Maar mijn vraag nou, Duurt het lang voordat het contract veranderd wordt ?

Gaat dit voor problemen zorgen als het tijd is om te betalen ?

Kreeg in de winkel te horen dat de bank wel streng kan nakijken en als er iets niet klopt dat het geld niet opgenomen kan worden.

( Heb mijn telefoon pas een week , en het op en neer geren is al begonnen:@ )

Groet.


3 reacties

Reputatie 3
Badge +6
Beste Samsung,

Kunt u mij via een privébericht uw postcode + huisnummer en een contact telefoonnummer toesturen?

Dan help ik u graag verder?

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

@ Daan Heb je een Prive Mail Gestuurd. Dankjewel.

En nu merk ik nog een fout op.

Als ik op MIJN KPN ga.

En druk op betalingen dan staat  mijn rekening nummer daar. Achter automatische incasso.

Maar het contract staat op mijn moeders naam ?

Wordt het geld dus van mijn rekening afgehaald ? Maar hij staat op mijn moeders naam ?

De meneer zij tegen mij dat het op mijn moeders naam komt te staan , dus wij gingen der ook vanuit als het contract op iemands naam staat , dat het geld ook van die gene zijn bank afgaat...

Reputatie 7
Badge +11
Beste Samsung,

We hebben geen verdere berichten van u ontvangen.

Heeft u inmiddels een oplossing via de klantenservice gekregen?

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer