Beantwoord

Foutmelding 905

  • 14 augustus 2012
  • 2 reacties
  • 10321 keer bekeken

Ik heb een samsung galaxy s3 waarbij ik niets meer kan downloaden. Geen nieuwe apps maar ook geen updates. Ik krijg een foutmelding 905, iemand enig idee wat dit voor foutmelding is en hoe op te lossen??

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door macho54 17 augustus 2012, 10:12

het werkt weer!

inderdaad update's verwijderen en overnieuw opstarten werkt, dank je wel

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste macho54,

Heb je dit sinds het downloaden van een update of iets dergelijks?

Via het internet ben ik er achtergekomen dat het verwijderen van de update en het opnieuw opstarten van je toestel vaak helpt.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

het werkt weer!

inderdaad update's verwijderen en overnieuw opstarten werkt, dank je wel

Reageer