Geen bereik

• 2 augustus 2012
  • 2 reacties
  • 9541 keer bekeken

Schaf ik op 14 Maart een abonnement aan voor twee jaar met de vraag VOORAF of ik wel van uit België naar Nederland kan bellen 
Lachten wordt er gezegd JA natuurlijk dus ik blij want daarvoor nam ik het abonnement !

Tot me grootte spijt was het niet zo maar omdat ik niet zo goed ben in het installeren van die dingen dacht ik dat het aan mij lag dus heb me zoon gekeken en het was goed !!!!
Maar vorige week was ik weer in België en moest ik me man bellen en ja hoor weer geen bereik kost me 3euro om heb met een ander telefoon te bellen 
vraag je af waarom je een abonnement hebt toch??

Maar goed geen gezeur gisteren naar de telefoon winkel andere simkaart er in Ik blij de deur uit met de mededeling we proberen het gelijk uit als het niet goed is komen we terug hahaha.
Wij een rond België het is toch vakantie maar we waren nog geen 5 km over de grens geen bereik

Maar het was niet goed en ik ben boos heel boos zouden we weer naar België moeten rijden om van daaruit 12001200 te bellen met een vast telefoon waar kosten aan verbonden zijn om mijn mobiel te kunnen deblokkeren belachlijk vind ik dat geld klopperij heb er geen woorden voor ben dan ook als het nu NIET OPGELOST wordt maatregels  te nemen Ik weet dat ik recht in me schoenen sta dat ik alles keurig betaal ..Dat ik geen zuur ben .
Met vriendelijke groeten 
R.F. Ghewy

Note:
Bericht aangepast door Admin in kader van Privacy beleid op het Forum.
Geplaatste gegevens opgeslagen door Admin.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste Ghewy,

Gebruik je wel het Nederlandse landnummer (+31 of 0031) in plaats van de eerste 0?

Voorbeeld:

06-12345678 moet zijn +316-12345678 of 00316-12345678

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Reputatie 7
Badge +11
Beste Ghewy,

Wij hebben geen verdere berichten van u mogen ontvangen en vertrouwen dat u inmiddels de oplossing heeft gevonden. Hierbij sluiten wij het huidige topic. Heeft u verdere vragen kunt u een nieuw topic openen op het Forum.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer