Beantwoord

Geen geluid op mobiel met i-tv

  • 10 februari 2018
  • 12 reacties
  • 198 keer bekeken

Via kpn-site de app i-tv gedownload. Gaat prima, automatisch pakt ie het abb nummer.
App geeft prima beeld, maar geen geluid. Mijn geluid voor media en berichten staat aan!
Opnieuw gedownload en weer geen geluid. Ook niet via oortjes. Ik heb een Moto G5.
icon

Beste antwoord door Natasja_1 13 februari 2018, 12:49

Hoi @lende, welkom op ons Forum! Ik denk dat dit te maken heeft met de ondersteuning van jouw toestel. De volgende smartphones hebben ondersteuning voor de app:

Apple iPhones (met iOS 9.0 of hoger)
iPhone 5(S)
iPhone SE
iPhone 6(S)
iPhone 6(S) Plus
iPhone 7
iPhone 7 Plus
HTC (met Android OS 4.3 of hoger)
HTC One M8s
Samsung (met Android OS 4.3 of hoger)
Samsung Galaxy S4 (mini)
Samsung Galaxy S5
Samsung Galaxy S6 (Edge)
Samsung Galaxy S7 (Edge)
Samsung Galaxy S8
Sony (met Android OS 4.3 of hoger)
Sony Xperia Z3 Compact
Huawei
Nexus 6P
Huawei P8 Lite

We ondersteunen en garanderen geen optimale werking op beta versies van besturingssystemen of versies die afwijken van de genoemde lijsten hierboven.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Iende
Nu ken ik je toestel niet, maar bij mij op de iPhone kan ik per app instellen of ik wel of geen geluid er bij wil hebben.
Heb even gekeken bij de instellingen en inderdaad kan ik daar het geluid van de ITV-app uitzetten (stond wel aan)
Dus misschien even in de instellingen van de app kijken?
Dus niet in de app zelf, maar echt bij de hoofdinstellingen.
Hallo huistijger,
Ik heb bij instellingen de app mogelijkheden bekeken, maar daar heb ik niet de mogelijkheid om het geluid aan of uit te zetten. Wel meldingen met of zonder geluid. Ik heb die op aan staan.
Bedankt, maar ik heb nog geen geluid.
Reputatie 7
Badge +18
Jammer Lende, 't was het proberen waard.
Dan wachten we op iemand die meer verstand van jouw telefoon heeft.
Ik ga het in elk geval doorgeven aan de webcare.
Dank
Reputatie 7
Badge +30
Geeft YouTube of Facebook wel geluid?
Ja, die geven geluid.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @lende, welkom op ons Forum! Ik denk dat dit te maken heeft met de ondersteuning van jouw toestel. De volgende smartphones hebben ondersteuning voor de app:

Apple iPhones (met iOS 9.0 of hoger)
iPhone 5(S)
iPhone SE
iPhone 6(S)
iPhone 6(S) Plus
iPhone 7
iPhone 7 Plus
HTC (met Android OS 4.3 of hoger)
HTC One M8s
Samsung (met Android OS 4.3 of hoger)
Samsung Galaxy S4 (mini)
Samsung Galaxy S5
Samsung Galaxy S6 (Edge)
Samsung Galaxy S7 (Edge)
Samsung Galaxy S8
Sony (met Android OS 4.3 of hoger)
Sony Xperia Z3 Compact
Huawei
Nexus 6P
Huawei P8 Lite

We ondersteunen en garanderen geen optimale werking op beta versies van besturingssystemen of versies die afwijken van de genoemde lijsten hierboven.
Ik vrees het ook, hoewel ik dacht dat mijn android hoog genoeg is.
Wel een beetje raar van KPN dat het niet door alle nieuwe telefoons wordt ondersteund. ?
Reputatie 7
Badge +18
Er is misschien een lichtpuntje Lende
Er is een nieuwe app in ontwikkeling, hopelijk nemen ze dit ook mee en gaat het daarmee wel werken.
Ik kan natuurlijk geen garanties geven 🐱
Reputatie 7
Badge +10
Ik snap dat dit balen is, zeker met een nieuw toestel. De lijst wordt geüpdatet wanneer er weer een nieuw toestel geschikt is en wellicht inderdaad met de nieuwe app. Ik zou je adviseren om de website in de gaten te houden 🙂 Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Ik hou het in de gaten!
Bedankt allemaal ?
Gister moest ik even zonder wifi en....... dan heb ik dus WEL geluid!

Reageer