Geen SIM-modus

• 6 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 1502 keer bekeken

Ben eind maart probleemloos overgestapt van Rabo-mobiel naar KPN. Sinds vanochtend krijg ik een melding "Geen SIM-modus" op de display van mijn Samsung GT-S5620. Tijd en datum waren teruggezet naar 01-01-2009. Lijkt erop dat de SIM-kaart niet meer herkent wordt. Ook in een ander toestel volgt de melding de SIM-kaart te plaatsen. Iemand hier ervaring mee ??

Bij voorbaat dank,

Bert

3 reacties

Hallo Marcia,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Alle door u geopperde suggesties had ik reeds geprobeerd, helaas zonder resultaat :(

Heb vanochtend al telefonisch contact gehad, mijn 06-nr laten checken en deze was nog actief.

Inmiddels is door een collega van je het aanvraagformulier ingevuld voor een nieuwe SIM-kaart en zou deze eerdaags in de bus moeten vallen.

Wens je een prettige avond.

Hallo Marcia,

heb toch nog even je hulp nodig.. zou je de status van het toezenden van de nieuwe SIM-kaart kunnen achterhalen.

Ik heb dinsdagochtend gesproken met ene Jasper, deze heeft het formulier ingevuld, 9,15€ van mijn pre-paid tegoed afgeschreven en aangegeven dat de nieuwe SIM-kaart voor 06-******** binnen 5 dagen op de mat zou liggen. Via e-mail zou hij mij op de hoogte houden.

Een e-mail heb ik nog niet ontvangen en ook de mat blijft leeg...

Alvast bedankt

Note:
Bericht bewerkt door Admin.

Goedemorgen Marcia,

envelop met nieuwe SIM lag gistermiddag bij thuiskomst op de mat :)

Na plaatsen functioneert alles weer.

Bedankt en wie weet tot schrijvens !

Reageer