Beantwoord

Geen voicemail

  • 15 augustus 2012
  • 2 reacties
  • 10524 keer bekeken

Badge
Ik heb met ingang van 2-aug het nummer overgenomen van mijn vorige werkgever.

Maar heb nog steeds geen voicemail.

Aanzetten via 1233 lukt niet. Ook de self-service via 1200 werkt niet.

Ik krijg altijd de melding dat de mailbox niet bestaat.

Grtz - Will

icon

Beste antwoord door nogneetmachinaa 16 augustus 2012, 19:57

In mijn oorspronkelijke bericht bedoelde ik ook 12331.

Ik heb dat nummer meermaals geprobeerd de afgelopen week.

En ook de self-service via 1200. Tot vanmiddag zonder resultaat.

Rond 4 uur kwam ik erachter dat de voicemail het nu wel doet.

Geen idee hoe of wat - ik was op dat moment in Walibi.

Maar goed - om alles goed werkend te krijgen heeft wel 2 weken geduurd.

Met de nodige telefoontjes naar 1200, e-mail's naar een medewerker van de klantenservice in Utrecht en dan hier op dit forum. Pfff - als ik dat vooraf geweten had....

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste Will,

Kan je de VoiceMail niet aanzetten door naar 12331 te bellen? Zie ook link.


Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Badge
In mijn oorspronkelijke bericht bedoelde ik ook 12331.

Ik heb dat nummer meermaals geprobeerd de afgelopen week.

En ook de self-service via 1200. Tot vanmiddag zonder resultaat.

Rond 4 uur kwam ik erachter dat de voicemail het nu wel doet.

Geen idee hoe of wat - ik was op dat moment in Walibi.

Maar goed - om alles goed werkend te krijgen heeft wel 2 weken geduurd.

Met de nodige telefoontjes naar 1200, e-mail's naar een medewerker van de klantenservice in Utrecht en dan hier op dit forum. Pfff - als ik dat vooraf geweten had....

Reageer