Beantwoord

Gegevens uit telefoon halen

• 21 juni 2018
  • 1 reactie
  • 180 keer bekeken

Ik heb een nieuwe GSM en heb moij oude aan mijn vriendin gegeven, maar daar staat nog alle gegevens van mij in . hoe krijg ik dit er allemaal uit

Admin: Eigen topic voor je aangemaakt, topic verplaatst naar andere categorie
icon

Beste antwoord door Jasper 22 juni 2018, 18:29

Hallo Jannie1939, welkom op ons forum! Het verwijderen van gegevens van een toestel kan je over het algemeen doen via de instellingen van het toestel, daar zit een optie om het opnieuw in te stellen. Daarmee zal alles wat er op het toestel staat worden verwijderd. Hoe de optie precies heet verschilt per merk en model, daardoor kan ik niet precies zeggen welke het is. In de handleiding van het toestel zal dit worden uitgelegd 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +11
Hallo Jannie1939, welkom op ons forum! Het verwijderen van gegevens van een toestel kan je over het algemeen doen via de instellingen van het toestel, daar zit een optie om het opnieuw in te stellen. Daarmee zal alles wat er op het toestel staat worden verwijderd. Hoe de optie precies heet verschilt per merk en model, daardoor kan ik niet precies zeggen welke het is. In de handleiding van het toestel zal dit worden uitgelegd 🙂

Reageer