Beantwoord

GPS horloge heeft geen ontvangst

  • 27 June 2019
  • 5 reacties
  • 366 keer bekeken

Ik heb een GPS horloge met een prepaid kaart van KPN. Ik kan het horloge wel bellen e.d. maar de GPS ontvangst werkt niet. Wat staat er mogelijk niet goed ingesteld?
icon

Beste antwoord door Susan_ 28 June 2019, 10:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @GuidoBR, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het kan goed zijn dat de APN instellingen niet helemaal goed staan. In een ander topic heb ik hier ook al veel mensen mee geholpen! Zou je jouw Forum profiel willen voorzien van naam, 06-nummer en simkaartnummer (bij persoonlijk opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Dan ga ik voor je kijken of de APN goed ingesteld staat, en indien nodig wijzig ik hem voor je. Laat je het weten als het gelukt is om je profiel in te vullen?
Ik heb de nummers vermeld bij de persoonlijke opmerkingen.
Reputatie 7
Badge +21
@GuidoBR, dankjewel. Ik heb het aangepast, wil je na een herstart van het apparaat kijken of dit heeft geholpen?
Helaas heeft het niet geholpen. Vreemd genoeg krijgt mijn vrouw op haar toestel wel een melding van haar eigen positie, maar het horloge krijgen we niet in beeld.
Reputatie 7
Badge +21
Hmm dat is jammer! Je hebt ook al in de handleiding (of online) gekeken of er nog andere mogelijke oplossingen zijn? Vanuit KPN is dit namelijk wat we kunnen..

Reageer