Beantwoord

Gps kidswatch

• 4 juni 2018
  • 5 reacties
  • 523 keer bekeken

2 jaar geleden een kidswatch besteld, hierin een KPN prepaid kaartje gestopt en met SETRacker werkte hij super.
Nu is het horloge defect en heb ik een nieuwe gekocht, hierin het prepaid kaartje uit het oude horloge gestopt maar alles doet het behalve de plaatsbepaling. Hij blijft op LBS staan en vind m dus niet met GPS? Wie weet wat te doen?
icon

Beste antwoord door Joyjax 13 juni 2018, 17:22

Hoi Erik en schuddebuikjes,

Heb denk ik het lek boven ?
Ik denk zelf dat er dus verschillende uitvoeringen zijn van het horloge.

Het eerste horloge deed dus alles goed en gaf tot op Ong 10m nauwkeurig aan waar het zich bevond ( met straat en huisnummer) helaas is deze nu kapot

Het tweede horloge (identiek aan no 1)
Kan alles ook, alleen bevind het horloge zich hier in de omgeving op 1 plek.
Nu waren wij, met horloge, ergens anders vorige week en dus gaf de tracker ook aan dat het zich in die stad bevond alleen niet de straat, maar in de buurt.
Toen ging er bij mij een belletje rinkelen...?
Ik ben er even gedoken, er bestaan dus meerdere versies de ene met alleen LBS (horloge 2 ?)
De ander met gps ( horloge 1 ?)
Heb nu dus goed gekeken met bestellen ( mét gps dus) en nu afwachten tot hij binnenkomt of dit het dis is....
Jullie iig bedankt voor je reactie
Bekijk origineel

5 reacties

Krijg netjes de melding maar komt terug op LBS
Hoi Joyjax,

Welke kidstracker heb je precies? Heb je wel het idee dat die je simkaart pakt en verbinding maakt met het netwerk?
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Joy, welkom op het forum! GPS op zich staat los van de simkaart. Wil je eens testen zonder simkaart of hij dan wel de locatiebepaling doet? Zo niet, dan kan het ook nog zijn dat het toestel defect is.
Hoi Erik en schuddebuikjes,

Heb denk ik het lek boven ?
Ik denk zelf dat er dus verschillende uitvoeringen zijn van het horloge.

Het eerste horloge deed dus alles goed en gaf tot op Ong 10m nauwkeurig aan waar het zich bevond ( met straat en huisnummer) helaas is deze nu kapot

Het tweede horloge (identiek aan no 1)
Kan alles ook, alleen bevind het horloge zich hier in de omgeving op 1 plek.
Nu waren wij, met horloge, ergens anders vorige week en dus gaf de tracker ook aan dat het zich in die stad bevond alleen niet de straat, maar in de buurt.
Toen ging er bij mij een belletje rinkelen...?
Ik ben er even gedoken, er bestaan dus meerdere versies de ene met alleen LBS (horloge 2 ?)
De ander met gps ( horloge 1 ?)
Heb nu dus goed gekeken met bestellen ( mét gps dus) en nu afwachten tot hij binnenkomt of dit het dis is....
Jullie iig bedankt voor je reactie
Reputatie 7
Badge +27
Goed dat je daar achter bent gekomen, Joy! Dan ga ik er vanuit dat het met het nieuwe apparaat helemaal goed gaat komen 🙂

Reageer