Beantwoord

Handet van Arizona 100 toevoegen aan Arizona 915.

Ik heb een Arizona 915 vaste telefoon met twee handsets. Eén van de handsets is kapot en volgens iemand bij de KPN zou je altijd een handset van een ander Arizona toestel kunnen toevoegen aan de Arizona 915. Ik heb een tweedehands Arizona 100 gekocht, maar ik heb geen idee hoe ik die handset kan pairen met de Arizona 915. De aansuiting vanhet oplaadgedeelte is ook heel anders dan van de handset van de 915. Weet iemand raad? Kan ook op de Arizona 915 niet vinden waar staat HS aanmelden, wel BS aanmelden.
Bedankt vast.
Cliffel
icon

Beste antwoord door Joran 3 december 2018, 16:26

Voor wie hier met Google terecht komt, ik begrijp uit Cliffels andere topic dat dit inderdaad niet gaat werken. Helaas!
Arizona 910 versa 100 | KPN Community

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +26
Welkom op het forum Cliffel! Ik moet bekennen dat ik dit niet zeker weet. Er is weinig informatie te vinden over de compatibiliteit van deze toestellen. Wat ik wel kan vinden is dat bijvoorbeeld een 910 en 915 onderling uitwisselbaar zijn. Of de Arizona 100 compatibel is betwijfel ik. Volgens de handleiding moet de Arizona 100 op het basisstation worden gezet voor het gekoppeld kan worden. Als dat fysiek niet past denk ik niet dat het gaat werken. Ik zie op Marktplaats nog wel een aantal Arizona 915s voor een lage prijs, wellicht is dat nog een alternatief?

Ik betrek @PeterG hier graag nog even in, mocht ik iets helemaal verkeerd zeggen 😉
Reputatie 7
Tja.

Op de overgebleven losse handset kun je de 915 in de stand aanmelden zetten. Als je geen handset meer hebt houdt het op.
(v.u. handleiding 815c)
Menu - instellingen - basisstation (BS) - aanmelden - OK
Je hebt nu 1 minuut om de nieuwe handset te koppelen.

Ga op de aan te melden handset via menu naar uiteindelijk 'aanmelden'. Als je nooit de pincode hebt gewijzigd dan gebruik je 0000. Anders de bij jouw bekende pincode gebruiken.
Reputatie 7
Badge +26
Voor wie hier met Google terecht komt, ik begrijp uit Cliffels andere topic dat dit inderdaad niet gaat werken. Helaas!
Arizona 910 versa 100 | KPN Community

Reageer