Aansluiten Sneller Internet Buitengebied

  • 26 June 2019
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik heb een nieuwe experia box v10 en een wifi modem voor het buitengebied. Ik ben nu al een week bezig e.e.a werkend te krijgen. Helaas nog zonder resultaat. Wat ik ook probeer om contact te leggen met een monteur, het lukt niet!! Ik verzoek KPN om mij uit de problemen te helpen.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @emprnl. Welkom op het forum. Wat vervelend dat het niet lukt om het 4G modem aan te sluiten op de ExperiaBox. Heb je de installatiekaart gevolgd om dit op de juiste manier aan te sluiten? Welke kleur hebben de lampjes en branden ze constant? Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik je verder helpen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Ik krijg volgende week een monteur die het allemaal gaat regelen. Dank voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +21
Ah oke, dat is fijn. Ik hoor graag van je of het gelukt is. Mocht ik nog iets voor jou kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag van je. Graag gedaan @emprnl!
Reputatie 7
Badge +21
Is er in inmiddels al een monteur bij jou langs geweest en heeft hij het probleem kunnen verhelpen?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat de monteur het probleem heeft kunnen verhelpen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Reageer