Beantwoord

Help me

• 1 mei 2012
  • 1 reactie
  • 9603 keer bekeken

Ik heb op 19-04-2012 een telefonische bestelling gedaan bij KPn voor de KPN/HI wowdeal maar het is wel een HI abbo. Ik bleef de week daarna steeds bellen waar mijn bestelling bleef, na een eneige tijd bleek mijn bestelling geblokkeerd te zijn, zonder mijn toestemming, toen werd ik pas boos. En ik in de winkel zeggen ze dat ik het moest zeggen zodat jullie het terug konden zetten, dus ik hoop dat jullie het terugzetten, ordernummer: 556****. Dit is mijn 3de mislukte bestelling in een maand tijd, en steeds ligt de fout aan jullie 😳 Alvast bedankt

Mvg

Een boze klant

icon

Beste antwoord door Cornelis 1 mei 2012, 19:32

Beste helpme,

U zult kunnen begrijpen dat wij op basis van een bestelnummer alleen geen actie kunnen ondernemen. Dit in verband met privacy regelgeving.

Wij verzoeken u om via een privebericht uw naam, adres en eventueel klantnummer toe te sturen.

Ook wil u vragen of u kunt aangeven welke reden is aangegeven waarom de bestelling is geblokkeerd.

Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen zullen wij dit voor u oppakken en u zo spoedig mogelijk berichten omtrent uw vraag.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste helpme,

U zult kunnen begrijpen dat wij op basis van een bestelnummer alleen geen actie kunnen ondernemen. Dit in verband met privacy regelgeving.

Wij verzoeken u om via een privebericht uw naam, adres en eventueel klantnummer toe te sturen.

Ook wil u vragen of u kunt aangeven welke reden is aangegeven waarom de bestelling is geblokkeerd.

Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen zullen wij dit voor u oppakken en u zo spoedig mogelijk berichten omtrent uw vraag.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer