Beantwoord

Huawei ondersteuning

  • 19 April 2020
  • 8 reacties
  • 419 keer bekeken

Ik heb in februari 2020 een Huawei P30 pro gekocht op advies van een KPN medewerker. Nu lees ik in de media dat US de ondersteuning middels Google/Whatsapp, etc. niet meer ondersteund met Huawei. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 April 2020, 15:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Oudedigibeet , ik zou even op de website van Huawei kijken voor nadere info.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi oudedigibeet, welkom op het forum. 

Die verhalen en artikelen ken ik. Ben er niet helemaal in thuis, maar zover ik weet zijn er nog geen restricties op apparaten die al verkocht zijn en goed werken. Ervaar jij dit anders? Op deze site kun je lezen wat Huawei erover te zeggen heeft, ze geven daar een antwoord op een aantal vragen. Daar beantwoorden ze ook jouw vraag:

 

 

Hoorde dit van collega's en navraag bij KPN bevestigde jouw terugkoppeling.

Bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan. :relaxed:

Beste Kpn,

Kan ik met P30 ook Google Maps downloaden?

Reputatie 7
Badge +24

Beste Kpn,

Kan ik met P30 ook Google Maps downloaden?

Hi @Brenda79 , welkom hier. 

Dit moet kunnen. Lukt het jou niet? 

Ik heb de p30 nog niet gekocht,maar hoorde verhalen over dat door  besturingssysteem dit niet zou kunnen. Waarschijnlijk met nieuwere toestellen. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb de p30 nog niet gekocht,maar hoorde verhalen over dat door  besturingssysteem dit niet zou kunnen. Waarschijnlijk met nieuwere toestellen. 

Zou je dit kunnen onderbouwen met wat linkjes oid? Ik ken het namelijk niet.Â