Beantwoord

Huawei y560

• 25 juli 2016
  • 8 reacties
  • 397 keer bekeken

Ik heb een huawei y560-l01 ik kreeg altijd bij inkomende berichtje op email, sms en watts app bij het icoon een signaal en een ballonntje met het aantal berichtjes. Sinds kort ben ik die om de een of andere reden kwijt.
Weet een van u hoe ik die terug krijg? ik heb watts app al eens opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet..
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 25 juli 2016, 21:33

Hoi,

Ik vermoed zelf dat dit het geval is. Een van de laatste updates zorgde voor dit probleem o.a. bij Sony en Huawei apparaten. De Launcher moet geüpdatet worden om deze functie terug te krijgen. Bij de meeste fabrikanten kan je de launcher updaten in de Play Store of een Update Center van de fabrikant.

Robin
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Is dit na een Android update?
Dat zou kunnen maar ik wet het niet zeker, het is al een tijdje geleden.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Ik vermoed zelf dat dit het geval is. Een van de laatste updates zorgde voor dit probleem o.a. bij Sony en Huawei apparaten. De Launcher moet geüpdatet worden om deze functie terug te krijgen. Bij de meeste fabrikanten kan je de launcher updaten in de Play Store of een Update Center van de fabrikant.

Robin
Bedankt voor de tip, ik ga het proberen
met vriendelijke groet, Arie Koster
Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen @58ariekoster, bevalt je nieuwe Huawei goed?

Fijn dat Robin je al tekst en uitleg heeft gegeven wat er aan de hand is. Ik wist dit zelf ook niet dat het hierdoor kwam, weer wat geleerd. Bedankt @RobinFlikkema!
Sorry, maar ik ben even afwezig geweest.
Ik ben er nog niet achter welke launcer in moet uploaden, of welke update ik van de fabrikant uit de update center. ik wet niet wat ik moet kiezen.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Dat ballonnetje met het nummertje is er hoogstwaarschijnlijk niet meer door een Android update. Het is nu aan de fabrikant om de Launcher te updaten zodat deze weer goed functioneert.

Je zal dus zelf die update moeten downloaden, indien beschikbaar. Hoe dit bij Huawei gaat weet ik niet precies. Bij mijn Nexus en Motorola apparaten staan de updates voor de Launcher gewoon in de Google Play Store maar bij m'n Sony apparaat staat ze in een apart Sony Update Centre.
Beste Robin, Bedankt voor je reactie Ik neem wel contact op met service centre van Huawei. Hopelijk kunnen zij me verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Arie Koster

Reageer