Beantwoord

Hulp van KPN!????


Mijn mobiele toestel is stuk, jammer maar gelukkig heb ik nog garantie. Toestel naar de KPN winkel gebracht en laten opsturen. De reparatie is te volgen via e-repair.nl. Alles gaat voorspoedig, toestel wordt onder garantie gerepareerd en teruggestuurd.

Nu, na één week is het toestel nog niet retour. Helaas kan ik niet naar de winkel om navraag te doen, dus 1200 gebeld. Wat schetst mijn verbazing? Zij kunnen me niet helpen! De klantenservice verwijst mij naar de winkel, omdat zij meer voor mij zouden kunnen betekenen... Helaas ben ik zelf de komende weken niet bij machte om naar de winkel te gaan. Hoe nu verder???

Heeft iemand dezelfde ervaringen/problemen gehad en hoe is het opgelost???? Alvast mijn dank voor jullie reacties!

icon

Beste antwoord door Menno 24 juli 2012, 11:59

Hallo ronald_v_h,

De status van je reparatie kan je hier nakijken. Hiervoor heb je wel je bonnummer of imeinummer nodig.

Met vriendelijke groet,

Menno

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hallo ronald_v_h,

De status van je reparatie kan je hier nakijken. Hiervoor heb je wel je bonnummer of imeinummer nodig.

Met vriendelijke groet,

Menno

Reageer