Beantwoord

Ik had geen bereik in het buitenland

• 26 maart 2012
  • 2 reacties
  • 12210 keer bekeken

Ik was een weekend in barcalona en zodra we geland zijn zet ik mijn toestel aan en hij geeft aan geen service. Mijn vriendinnen hebben dezelfde telefoon en geen problemen met ontvangst. Alle instellingen zijn hetzelfde al de wel werkende telefoons.

Thuis heb ik bij mijn KPN bij de instellingen gekeken en ook daar is naar mijn weten alles correct.

Enig idee hoe dit zou kunnen komen? Heel vervelend als je in het buitenland geen bereik hebt.

Bedankt alvast

Mvg Linda

icon

Beste antwoord door Afra 27 maart 2012, 13:07

Beste lindavalent,

Erg vervelend om te lezen dat u geen bereik heeft gehad in Barcalona.

Het is voor mij onmogelijk om te zien waar dit aan gelegen heeft.

Op het moment dat u met uw toestel de grens over gaat, gaat uw toestel verder op een ander netwerk dan KPN. Naar mijn idee heeft het dan toch aan de instellingen gelegen.

Wat betreft de instellingen is het verstandig om dit in de dichtstbijzijnde KPN winkel met een medewerker te controleren. 

Met vriendelijke groet,

Afra

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste lindavalent,

Erg vervelend om te lezen dat u geen bereik heeft gehad in Barcalona.

Het is voor mij onmogelijk om te zien waar dit aan gelegen heeft.

Op het moment dat u met uw toestel de grens over gaat, gaat uw toestel verder op een ander netwerk dan KPN. Naar mijn idee heeft het dan toch aan de instellingen gelegen.

Wat betreft de instellingen is het verstandig om dit in de dichtstbijzijnde KPN winkel met een medewerker te controleren. 

Met vriendelijke groet,

Afra

Oké bedankt dat zal ik doen , hoop dat ik volgende keer gewoon weer bereik heb in het buitenland.

Reageer