Beantwoord

Ik kan geen tweede horloge toevoegen in de de tracker app


wij hebben voor onze twee jongens de Q50 gps horloges gekocht.
Een horlogen konden we registeren maar toen we de tweede horloge wilden scannen kregen wij de melding " apparatuur nummer is geregistreed, voeg mislukken".
Wat moet ik doen om de tweede horloge alsnog toe te voegen?

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door schatjes56 23 februari 2017, 07:27

Beste Joran,
Bedankt voor reactie. Ik heb inmiddels contact opgenomen met de leverancier en die gaat het horloge resetten.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom schatjes56. Ik heb geprobeerd meer informatie te vinden over deze melding maar zonder succes. Het lijkt me verstandig deze vraag neer te leggen bij de fabrikant of leverancier. Hopelijk lukt het je het 2e horloge ook aan de praat te krijgen.
Beste Joran,
Bedankt voor reactie. Ik heb inmiddels contact opgenomen met de leverancier en die gaat het horloge resetten.
Over dit probleem kun je eenvoudig de oplossing vinden. Google dan even op: setracker account reset

Reageer