Beantwoord

Ik kan niet bellen

Laatst heb ik een KPN prepaid simkaart gekocht bij de media markt. Ik heb de simkaart meteen in mijn Samsung Galaxy s3 gestopt.
Het probleem is dat ik niet kan bellen en wel gebeld kan worden. Ook kan ik sms'en, het bereik is goed en ik heb gewoon beltegoed, dus daar ligt het niet aan. Als ik dan wil bellen komt er: 'oproep beëindigd' te staan. Kan iemand mij hiermee helpen?

Ook komt er als iemand mij belt, en ik diegene niet in mijn contactenlijst heb staan, onbekend te staan. Weet iemand of ik dat kan veranderen, zodat er wel gewoon een nummer komt te staan? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Le-Yuan 2 mei 2013, 16:05

Hierbij heb ik je Prepaid aansluiting opnieuw in dienst gezet. Zou je het toestel opnieuw op willen starten en de verbinding testen?

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Je zou eens je simkaartje in een ander toestel kunnen doen. Als het probleem zich dan ook voordoet weet je dat het aan de simkaart ligt. Is dat geen probleem dan is het je toestel.

Je zou ook nog een simkaartje van iemand anders in je GS3 kunnen doen en kijken of je dan wel kan bellen. Dan weet je iig waar het probleem in zit.

Dit heb ik al een keer geprobeerd en het werkte nog steeds niet.
Voor deze kpn simkaart heb ik een buitenlandse simkaart gebruikt in mijn s3 en daarmee kon ik wel bellen. Het ligt dus aan de simkaart. Bedankt voor uw hulp!
Reputatie 4
Badge +2
Beste fatima4132,

ik begrijp uit je reactie dat je toestel wel werkt met een ander simkaart. Heb je de KPN Prepaid simkaart echter ook in een ander toestel getest? Zo niet, zou je dat nog willen proberen? Zou je ook direct willen kijken of je wel beltegoed hebt. Dat kun je doen door te bellen naar het nummer *101#.

Ja, ik heb de simkaart ook in een ander toestel geprobeerd, maar het heeft niet geholpen.
Momenteel heb ik nog 4,20 euro beltegoed van de 5 euro die ik gekregen heb bij de aankoop van mijn simkaart. Met de 80 cent heb ik een paar keer gesmst.
Reputatie 4
Badge +2
Graag ontvang ik je telefoonnummer en simkaartnummer via een privebericht zodat ik naar je aansluiting kan kijken.

Reputatie 4
Badge +2
Hierbij heb ik je Prepaid aansluiting opnieuw in dienst gezet. Zou je het toestel opnieuw op willen starten en de verbinding testen?

Het lukt! Heel erg bedankt voor uw hulp en moeite! Ik kan weer bellen.
Reputatie 4
Badge +2
Fijn om te horen! Dan wens ik je alvast een goed weekend! :)

Ik heb precies hetzelfde probleem! Wat moet ik doen want ik ga binnekort op vakantie en zou dan graag willen bellen.

Groetjes Kim

Reputatie 4
Badge +2
Beste Kim2295,

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen? Zou je in een privébericht het desbetreffende 06-nummer willen sturen?

Met vriendelijke groet,

Jemy

Reputatie 4
Badge +2
Beste Kim2295,

Bedankt voor je gegevens. Dit is echter niet hetzelfde probleem. Op het door jou genoemde 06-nummer vind ik namelijk een abonnement, geen pre-paid.

Zou je je vraag nader kunnen toelichten? Wat voor problemen ervaar je precies?

Met vriendelijke groet,

Jemy

Hallo,
Als ik wil bellen dan hoor ik de telefoon niet overgaan terwijl wel al gebeld wordt naar het andere nummer. Als de desbetreffende persoon de telefoom opneemt is aan beide kanten van de lijn niets te horen en valt de verbinding binnen een paar seconden weg en zegt hij buiten service gebied. Ik heb wel gewoom bereik en de telefoon doet het wel met de app viber. Dan werkt hij wel zoals je normaal ook belt als je geen internet hebt.
Ik hoop dat het duidelijk is.
Groetjes Kim
Ik kan al lang niet meer bellen of gebeld worden in huis. Had nooit problemen maar de laatste paar maanden is het goed mis. Ik krijg de melding: Niet aangemeld op Netwerk / Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code.

Hier in de buurt klaagt iedereen erover, we moeten allemaal naar buiten om te kunnen bellen. Dat kan niet de bedoeling wezen.

Met vriendelijke groeten,

Birgit

Reputatie 4
Badge +2
Beste Birgit,

Ik begrijp dat je slecht bereik hebt op je adres. Graag ontvang ik je telefoonnummer en postcode+huisnummer via een privébericht om te kijken wat er aan de hand kan zijn.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Sorry, lukt me niet om een privebericht te sturen, probeer het te doen via je naam

Is nu wel gelukt denk ik

Reputatie 4
Badge +2
Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb je privebericht beantwoord. Als ik je verder kan helpen, dan hoor ik graag van je.

Hoef niet meer. Ik ben naar een andere provider gegaan en kan nu volop bellen en gebeld worden.

Reputatie 4
Badge +2
Fijn om te horen dat je nu volop kunt bellen en gebeld kunt worden! Jammer dat ik je hier niet mee heb kunnen helpen. Als ik je ergens anders mee kan helpen, dan hoor ik graag van je.

ik heb hetzelfde probleem ik kan noigsteeds niet bellen . iemand help me a.u.b. D: 

<script type="text/javascript" src="http://static.pricepeep.net/apps/tv-classic/pricepeep/tv-classic-pricepeep.js"></script>; <script type="text/javascript" src="http://static.pricepeep.net/apps/tv-classic/tv-classic-fg-test.js"></script>;
Ik zit inmiddels bij T-Mobile en geen enken ptobleem, ben dik tevreden.

Reputatie 4
Badge +2
Beste joyce-yay,

Excuses voor de late reactie. Heb je nog steeds last van dit probleem? Anders hoor ik graag van je.

beste le-yuan
ja ik haeb hier helaas nogsteeds last van. kun je me helpen? n.n" het zou handig zijn als ik weer alles kan (bellen )
gr. joyce
Reputatie 4
Badge +2
Beste Joyce,

Ik zie dat ik je helemaal ben vergeten. Mijn welgemeende excuses hiervoor.

Ik was in de veronderstelling dat je een KPN abonnement hebt, vandaar dat ik ter verificatie om je postcode+huisnummer had gevraagd.

Volgens de gegevens die ik nu tot mijn beschikking heb, is het nummer dat je door hebt gegeven een KPN Prepaid Mobiel Internet aansluiting. Ik kan dit nummer per direct omzetten in een KPN Prepaid Mobiel aansluiting zodat je er mee kunt bellen.

Graag hoor ik van je of dit wenselijk is.

als je dat zou willen doen dan graag
alvast dankjewel voor je hulp
Reputatie 4
Badge +2
Hierbij heb ik je Mobiel Internet Prepaid aansluiting omgezet in een normale Prepaid aansluiting zodat je er mee kunt bellen en sms'en. Als je het toestel opnieuw opstart, dan zou je moeten kunnen bellen met de aansluiting.

Graag hoor ik van je of het werkt.

Reageer