Beantwoord

Ik kan niet bellen

Toon eerste bericht

31 reacties

Goedemiddag, ook ik heb het probleem van de melding: "oproep beeindigd" bij het opstarten van een gesprek. Verbinding komt niet tot stand en deze melding komt in het scherm te staan. Het maakt niet uit waar ik ben. Gaarne reply.

Reputatie 5
Badge +2
Beste Bert19,

erg vervelend om te lezen dat het niet lukt.

Heb je het toestel al opnieuw opgestart? Vaak geeft dit verbetering.

Als dit bij jou niet het geval is, ontvang ik graag je mobiele nummer, postcode en huisnummer in een privébericht. Na ontvangst kijk ik dan graag je aansluiting na.

Met vriendelijke groet,

Afra

heb vandaag een prepaid micro sim gehaald ik kan wel gebeld worden maar ik kan niet terug bellen

geeft aan oproep beëindigd' te staan. Kan iemand mij hiermee helpen

Reputatie 7
Badge +12
De kans is dat u een data only prepaid kaart heeft gekregen. Ik zou adviseren om met de kaart terug te gaan naar de winkel.

KPN,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een prepaid kaart waarop ik wel gebeld kan worden maar niet kan bellen. Ik zit praktisch altijd in het buitenland en heb al met helpdesk gebeld. Die zouden opnieuw activeren maar dat heeft niet gewerkt. Ik heb zojuist opgewaardeerd met 10 euro maar ook dat verhelpt niet het probleem. Ik kijk uit naar uw reactie.

Groet,

Pieter

Heb precies hetzelfde probleem: vandaag simkaart gekocht en geinstalleerd: kan wel gebeld worden maar zelf niet bellen of sms sturen.Helaas is ook de beloofde 7,50 beltegoed niet bijgeschreven.Inmiddels ook 20 euro opgewaardeerd om zeker te weten dat er genoeg op stond.Nog steeds niets.Simkaart belt ook niet in een ander toestel..hoop dat je me kunt helpen.

thx Paul

Reageer