Ik kan niet bellen of gebeld worden

Ik heb al meerdere malen gemerkt dat ik van het ene naar en het andere moment niet gebeld kan worden en zelf ook geen uitgaande gesprekken kan voeren, er gebeurd niks. Ik zet mijn telefoon uit en opnieuw aan en dan lukt het weer. Maar het herhaald zich vaker. Het heeft niks met het bereik te maken, want dat is goed. Ik kan geen verbinding maken of andere met mij.

Waar heeft dit mee te maken?

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste WHMattheus,

Ik neem aan dat u uw instellingen goed heeft staan. Mocht dat niet het geval zijn, dan kunt u via deze pagina de instellingen nakijken.

En maakt u al gebruik van de nieuwste software op uw toestel?

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Ik ben een week met een soortgelijk probleem bezig geweest. Nieuwe smartphone, inmiddels retour en nieuwe ontvangen. Zelfde probleem. Kan gebeld worden, bellen naar gratis nummers en sms'en mogelijk. Kan niet bellen naar (betaalde) nummers. Volgens servicedesk internet-kaartje ipv spraak. KPN-winkel beweert het tegengestelde en laat dit ook zien in het systeem.

Blijkt dat er een interne memo bij KPN is dat er 20.00 prepaid kaartjes verkeerd gekoppeld/geprogrammeerd zijn. Probleen zou op 22-6-2012 verholpen worden, zodat ik kan bellen met de prepaid-kaart.

Heeft veel onnodige tijd en ergernis gekost. Bovendien een goed werkend toestel teruggestuurd op advies van KPN-winkel.

Reageer