Beantwoord

ik wil een mobiel kopen ZONDER abonnement. Waar kan ik (bij KPN) terecht?

  • 29 November 2017
  • 12 reacties
  • 55056 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb reeds een SIM ONLY abonnement, en wil graag een nieuw toestel kopen.
Ik vind het wel erg bot, dat KPN geen aanbiedingen heeft voor SIM ONLY gebruikers.
Ik kan mijn abo verlengen, maar heb absoluut geen zin in een véél duurder nieuw abo.
Dus ALLEEN een toestel......en verder NIETS !
Nou KPN - kom op met antwoorden / oplossingen/ aanbiedingen overeenkomstig mijn vragen...

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 December 2017, 14:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
KPN verkoopt geen losse toestellen.
Een toestel is bij KPN alleen in combinatie met een abonnement.
Persoonlijk denk ik ook dat je beter/goedkoper uit bent bij een organisatie als belsimpel.nl. Dat kan dan echter niet op basis van een afbetaling over bijvoorbeeld 12 of 24 maanden.
Reputatie 7
Badge +21
Halll @Roberto de la casa
Bij KPN kun je alleen een los toestel in de KPN-winkel kopen.
Ook kun je een los toestel bij de Mediamarkt kopen.
Wordt het een Apple dan kun je altijd terecht bij Apple
Verder zijn er niet zoveel winkels waar ze losse toestellen verkopen, dat is echt zoeken naar een naald in een hooiberg.
Ikzelf heb er een bij de Mediamarkt gekocht.

In alle gevallen kun je gewoon je simkaartje in de nieuwe telefoon stoppen, ze zijn tegenwoordig allemaal simlock-vrij.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie niet helemaal waarom je niet een Mediamarkt of Coolblue binnen loopt
Reputatie 5
Badge +6
Bij de KPN winkel (en Vodafone winkel ook) kan je gewoon mobieltjes kopen zonder abonnement, soms zijn sommige type goedkoper daar soms duurder, vergelijken loont.

Ik heb ook een sim only abo, en heb mijn telefoon bij de KPN winkel los gekocht omdat die toen 80 euro goedkoper waren dan bij genoemde winkels, dus vergelijken ....
Reputatie 1
Beste WJB : KPN verkoopt wel degelijk óók losse toestellen Bedankt voor je reactie..
Beste huistijger: Ik vroeg met name om verkoop bij K.P.N. Ik heb niet zoveel vertrouwen (meer) in MEDIAMARKT.
Beste RobinFlikkema: Ik vroeg met name om verkoop via K.P.N. Waarom ik niet bij Coolblue koop? Vanwege de bezopen parkeertarieven voor hun deuren... ! Dan wordt zo'n toestel al gauw heel wat euro's duurder....
Beste WimC: Hartelijk dank voor jou reactie. Kort en krachtig, en nog bruikbaar ook.
Ik wens u allen een fijn weekend, en hoop dat Sinterklaas dit jaar wat leesbrillen met extra sterke glazen cadeau doet... Lijkt mij niet overbodig. .😄
Reputatie 7
Beste WJB : KPN verkoopt wel degelijk óók losse toestellenDat wist ik niet, ik ben nog nooit in een KPN winkel geweest. 😎
Waarom koop je overigens nog in een fysieke winkel, dat is met een product als een mobiele telefoon toch nergens meer voor nodig.
Bespaar je direct die parkeerkosten. 😉
Overigens liggen bij KPN de prijzen van toestellen in combinatie met een abonnement vaak hoger dan bij de concurrent. Ik ga er dan ook vanuit dat dat ook wel zal gelden voor een los toestel in de KPN winkel.
Beste Roberto. Uit je vraag blijkt al dat je nérgens op de KPN site losse verkoop van toestellen ziet. Dat klopt. Losse telefoons kun je bij KPN alleen in een fysieke winkel kopen. Via de website alleen i.c.m. abonnement of verlengen abonnement.

Overigens zul je voor exact dezelfde toestellen (veel) goedkoper uit zijn bij de genoemde winkels en webshops dan bij KPN! Van de lagere kosten voor het toestel kun je de parkeertarieven weer compenseren.
# Belsimpel.nl
# Mediamarkt
# Bol.com
# BCC
# Los gevestigde telefoonwinkels (ook die zijn er)
# Coolblue
Reputatie 7
Badge +10
Beste WJB : KPN verkoopt wel degelijk óók losse toestellen Bedankt voor je reactie..
Beste huistijger: Ik vroeg met name om verkoop bij K.P.N. Ik heb niet zoveel vertrouwen (meer) in MEDIAMARKT.
Beste RobinFlikkema: Ik vroeg met name om verkoop via K.P.N. Waarom ik niet bij Coolblue koop? Vanwege de bezopen parkeertarieven voor hun deuren... ! Dan wordt zo'n toestel al gauw heel wat euro's duurder....
Beste WimC: Hartelijk dank voor jou reactie. Kort en krachtig, en nog bruikbaar ook.
Ik wens u allen een fijn weekend, en hoop dat Sinterklaas dit jaar wat leesbrillen met extra sterke glazen cadeau doet... Lijkt mij niet overbodig. .😄

@Roberto de la casa, is dit onder het motto ‘hoe jaag ik zo veel mogelijk mensen in de gordijnen’? Het mag wel iets minder bijdehand.
Ik vraag me af WIE hier een leesbril nodig heeft . . . 😉

Er wordt gewoon gereageerd op de vraag of en waar KPN losse telefoons verkoopt. Dit wordt gewoon uitgelegd (namelijk niet of haast niet) en dan wordt zó gereageerd? Waarom stel je dan een vraag als je toch al weet dat het antwoord je niet aan staat?

En wat parkeren (tarieven) betreft: er zijn ook webwinkels waar je toestellen los kan krijgen. Alleen dus niet bij KPN omdat die gewoon niet voldoende scherpe tarieven kan bieden.
Reputatie 7
Badge +21
Fijn dat je hulp zo gewaardeerd wordt... geef je wat meer opties dan waar hij om vraagt word je gelijk de grond ingeboord.
Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Roberto. De anderen hebben je al van antwoord voorzien. Voor de volledigheid/ter samenvatting nog:

- Losse toestellen zijn in de KPN winkels te koop. Online bieden we alleen toestellen aan in combinatie met een abonnement

- Voor de toestelprijzen kun je echter wel op onze website kijken. Zoek hier je gewenste toestel op en klik hem aan. De volgende pagina zal je allerlei abonnementsdingen laten zien. Negeer dat en scroll helemaal naar beneden. Daar vind je dan een balk met de totale toestelkosten. Die zijn hetzelfde voor een toestel in combinatie met een abonnement als los.

- Voor een verlenging van je sim only abonnement kun je hier de beschikbare sim only abonnementen zien. Dit is inclusief de huidige actieprijzen. Als je huidige abonnement je echter nog naar de zin is, qua inhoud, dan kun je die ook gewoon laten doorlopen. Na de looptijd wordt het automatisch een maandelijks opzegbaar product dus kun je altijd nog een keer verlengen.
Overigens liggen bij KPN de prijzen van toestellen in combinatie met een abonnement vaak hoger dan bij de concurrent.

Overigens zul je voor exact dezelfde toestellen (veel) goedkoper uit zijn bij de genoemde winkels en webshops dan bij KPN!

Dat ligt er een beetje aan. Ik was eerst geïnteresseerd in een Nokia 8 en die was (is) bij KPN goedkoper dan bij b.v. Belsimpel en een stuk goedkoper dan de door Nokia zelf gehanteerde prijs.